Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De rode gloed was niet heel fel. De verdere verduistering was wel goed te zien.Hier toch heel lichtjes te zien
da's wel het probleem he, het ziet er uit als een duck zonder veren, die sneller loopt als alle andere ducks, en die niet uit de lokale duck-vijver komt. er zijn gewoon heel veel anomalieën op dat ding. maar: vooral te verklaren doordat we eigenlijk niet zo heel veel objecten van buiten ons zonnestelsel van zo dichtbij hebben kunnen bestuderen.
soit, door de shutdown in de VS kan NASA geen beelden of data vrij geven.
ESA wel:
![]()
ESA’s ExoMars and Mars Express observe comet 3I/ATLAS
Between 1 and 7 October, ESA’s ExoMars Trace Gas Orbiter (TGO) and Mars Express spacecraft turned their eyes towards interstellar comet 3I/ATLAS, as it passed close to Mars.www.esa.int
Het is zeker een vreemde eend in de bijt. Ik had het vooral over alle tinfoil-alien theorieën.
Deze ochtend rond 5u was hier lichtjes het noorderlicht te zien, maar helemaal niet zo fel als in mei 2024. Benieuwd of we nog iets te zien gaan krijgen vanavond/vannacht, maar er is hier te veel bewolking vrees ik.De zon is weer actief, er is een X5.1 zonnevlam geweest vandaag. Dat zou zelfs tot bij ons kunnen noorderlicht geven morgenavond.
![]()
Sun unleashes strongest solar flare of 2025, sparking radio blackouts across Africa and Europe
The X5.1-class eruption from sunspot AR4274 is this year's most powerful solar flare and Earth is in the firing line.www.space.com

Waar bekijkt ge het? Op Amazon is het 15eur om te huren en 25eur om te kopen!?https://www.nieuwsblad.be/buitenlan...peratie-rond-buitenaards-leven/107052383.html
Age of disclosure is uit. Kzit aan de helft. Niets opmerkelijks tot nu toe. Allez er wordt niet meer gedisclosed dan dat er al gedisclosed geweest is....![]()

Haha nu ga ik met mijn uitgespaarde 15eur morgen naar het fritkot!Uitgekeken. Tis zijn geld nie waard
Wel een tof stukje met getuigenissen van aliens die nucleaire silo's uitschakelen etc. Maar ja... wat is er waar van.