zwarten
Well-known member
Magnifiek!Ik wist dat dit een zeer zeldzame gelegenheid ging zijn, dus ik ben naar de noorddijk in Sint-Laureins gereden (het “donkerste” stukje Vlaanderen), well worth it!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Magnifiek!Ik wist dat dit een zeer zeldzame gelegenheid ging zijn, dus ik ben naar de noorddijk in Sint-Laureins gereden (het “donkerste” stukje Vlaanderen), well worth it!
Volgende verwachtte piek (Kp7) is tussen 21h& 00h UTC (dus 23h & 02h onze tijd).Vanavond toch nog eens buiten liggen!
Ik zie nog steeds KP 8.33 op de Aurora app.Kp is naar 6 gezakt. Dat is minder. Gisteren was het 8. Zelfs even 9 denk ik.
Het magnetisch veld zit ook minder zuidelijk dan gisteren. Gisteren kwam het zeer duidelijk waardoor je zo ver zuidelijk kon poollicht waarnemen.
![]()
Poollicht.be | Real-time zonneactiviteit en poollicht
Real-Time grafieken en data voor de voorspelling en kansberekening van de zonneactiviteit en poollichtwww.poollicht.be
Was voorspeld.Kp is naar 6 gezakt. Dat is minder. Gisteren was het 8.
Er gaat niet veel te zien zijn vrees ik.Dus binnen een half uurtje iedereen naar buiten?![]()
Zal niets anders opzitten dan die reis naar Lapland boekenEr gaat niet veel te zien zijn vrees ik.

Zelfde van hierboven:Welke site is dat?