Het onbekende

Ine had ik het zeker ook gegund, nog meer dan Loïc eigenlijk. Zij heeft wel een paar mooie prestaties neergezet.
Jammer dat ze eruit gestemd werd.
 
Programma was wel origineel van insteek, maar het rammelt van alle kanten.
Bv die proef om te bepalen wie er naar de finale ging; geen inspiratie meer?
Om maar te zwijgen over de uiteindelijke "winnaar"...
 
Programma was wel origineel van insteek, maar het rammelt van alle kanten.
Bv die proef om te bepalen wie er naar de finale ging; geen inspiratie meer?
Om maar te zwijgen over de uiteindelijke "winnaar"...
Ik had hetzelfde gevoel als met bestemming X vorig jaar, goede eerste aflevering om kijkers te hooken en vervolgens was al het budget/inspiratie op.
 
Er is nog werk aan, zoals de proef om te bepalen wie naar de finale mag gaan.
Gewoon een loopwedstrijd, dus het maakte niet uit wie eerst op het strand was of daarvoor eerst aan het station was want in de laatste proef moet je toch op elkaar wachten.
 
Laatst bewerkt:
Er is nog werk aan, zoals de proef om te bepalen wie naar de finale mag gaan.
Gewoon een loopwedstrijd, dus het maakte wie eerst op het strand was of daarvoor eerst aan het station was want in de laatste proef moet je toch op elkaar wachten.
Te belachelijk toch, op CM kamp heb ik vindingrijkere monitors gehad
 
Het programma heeft echt potentieel, maar de uitwerking kon veel beter, ook los van de proeven. Die proeven waren vaak helemaal niet afgewerkt. Voor een reisprogramma (waar ik programma's als dit, De Mol en Bestemming X onder reken), werd er ook veel te weinig stilgestaan bij de locaties waar ze zich bevonden.

Het continu door elkaar gooien van de teams vanaf een bepaald moment is iets wat ik storend vond, zeker in combinatie met dat het soms voor sommige spelers voordelig was om de proef niet deftig te doen zodat verloren werd en ze de onbekende eliminatie kregen. Als iedereen van jouw team je eruitwilde, kon je onbestraft de boel lopen verkloten om de onbekende eliminatie te krijgen, die te overleven en dan de aflevering nadien met wat geluk nog in een ander team te zitten, soms zelfs met immuniteit. Je zou als kandidaat bij de onbekende eliminatie ook op een manier bestraft moeten worden als je de opdracht niet goed deed of voordelen moeten krijgen bij de onbekende eliminatie als je een proef wel goed deed.

Idealiter werk je voor de onbekende eliminatie ook gewoon deftige proeven uit. Lotjetrek om te bepalen wie de eerste afvaller van een spelshow is, is ook wel erg. :laugh: Grieko die eruit ging na een persoonlijke afrekening was heel goeie tv, maar ook wel sneu voor die persoon. :laugh:
 
Het programma heeft echt potentieel, maar de uitwerking kon veel beter, ook los van de proeven. Die proeven waren vaak helemaal niet afgewerkt. Voor een reisprogramma (waar ik programma's als dit, De Mol en Bestemming X onder reken), werd er ook veel te weinig stilgestaan bij de locaties waar ze zich bevonden.

Het continu door elkaar gooien van de teams vanaf een bepaald moment is iets wat ik storend vond, zeker in combinatie met dat het soms voor sommige spelers voordelig was om de proef niet deftig te doen zodat verloren werd en ze de onbekende eliminatie kregen. Als iedereen van jouw team je eruitwilde, kon je onbestraft de boel lopen verkloten om de onbekende eliminatie te krijgen, die te overleven en dan de aflevering nadien met wat geluk nog in een ander team te zitten, soms zelfs met immuniteit. Je zou als kandidaat bij de onbekende eliminatie ook op een manier bestraft moeten worden als je de opdracht niet goed deed of voordelen moeten krijgen bij de onbekende eliminatie als je een proef wel goed deed.

Idealiter werk je voor de onbekende eliminatie ook gewoon deftige proeven uit. Lotjetrek om te bepalen wie de eerste afvaller van een spelshow is, is ook wel erg. :laugh: Grieko die eruit ging na een persoonlijke afrekening was heel goeie tv, maar ook wel sneu voor die persoon. :laugh:
Ja dat is ook mijn mening, leuk programma maar het kon nog beter. Misschien in S2?
 
Bij mij stoorde enorm iedere keer dat muziekje als ze bekend en onbekend op het scherm zetten. De uiteindelijke finale was ook maar heel zwak.
Dan hadden ze beter gewoon gestopt met wie eerst in het vliegtuig is, die wint.
 
Zat inderdaad potentieel in maar nu was het allemaal maar vlak. Had ook graag wat meer info over de locaties ontvangen. Waarom dat Axel bijna elke aflevering zijn zelfde outfit aanhad, is me ook een raadsel :)

De finale vond ik dan wel weer goed, leuke mindgame dat om veel geld ging.
 
Terug
Bovenaan