Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

betalend artikel: wat is de reden dat het op gejuich wordt onthaald? Keuring voor 2dehandsverkoop leek me wel iets positief aangezien de goede staat van een motor toch nog belangrijker is dan de goede staat van een auto?![]()
Tweedehandskeuring voor motoren verdwijnt na amper 3 jaar: “Prijzen gingen de hoogte in”
De tweedehandskeuring voor motorfietsen wordt midden 2026 geschrapt. Er komt ook geen periodieke keuring voor motoren in de plaats. Dat bevestigt het kabinet van Vlaams minister van Mobiliteit Annick De Ridder (N-VA) aan HLN. Onze motorexpert Arno Jaspers legt uit waarom deze beslissing op...www.hln.be
![]()
Zo sta ik er ook in maar ik vond niet dat de veiligheid primeerde in de keuring. Vooral controle van papieren, dezelfde bandenmaten als voorschrift en dat dimlicht...betalend artikel: wat is de reden dat het op gejuich wordt onthaald? Keuring voor 2dehandsverkoop leek me wel iets positief aangezien de goede staat van een motor toch nog belangrijker is dan de goede staat van een auto?
Ik ben ook blij dat dit weg is hoor.betalend artikel: wat is de reden dat het op gejuich wordt onthaald? Keuring voor 2dehandsverkoop leek me wel iets positief aangezien de goede staat van een motor toch nog belangrijker is dan de goede staat van een auto?
heb vrienden die 4 maanden met mt800 rijden ondertussen, prijs kwaliteit onklopbaar. Het enige minpunt was de afstelling van de motor, na remap was dit opgelost. Ondertussen zou dit al beter moeten zijn.Iemand toevallig al een cf-moto en kan beetje zijn ervaring delen?

Ik denk spontaan aan de Honda GB350SIk heb ooit een rijbewijs A behaald en er nooit iets mee gedaan. Maar nu ben ik aan het denken om een motor te kopen voor wat woon-werk verkeer en korte ritjes. Liefst niet te zwaar, snel hoeft hij ook niet te zijn, en goedkoop in onderhoud. Hij gaat ook vooral buiten staan dus hij moet ook wat tegen de weersomstandigheden kunnen. Iemand een suggestie? Qua looks hou ik wel van de klassieke 'Bonneville' - stijl, maar iets geheel anders kan ook.
Net opgezocht, ziet er eigenlijk perfect uit qua specificaties. Ook een merk dat me wat vertrouwd in de oren klinkt.Ik denk spontaan aan de Honda GB350S

Itchy Boots is met een 40 jaar oude Tenere rond de wereld aan het rijden. Al zal er daar wel wat tijd en geld zijn ingestoken vooraleer ze eraan begon.Ik droom eigenlijk al een tijdje van een BMW R 1100/1150GS van eind de jaren negentig...met de volledige metalen brandstoftank.
Liefst een gele of een rode.
Vroeger nog met een Yamaha Teneré gereden en al duizendmaal spijt gehad dat ik deze verkocht heb.
Vrouw zegt dat ik oude brol ga kopen.... en altijd panne/ miserie ga hebben...![]()