Het Moto praat topic

Een paar jaar geleden heb ik eens een testritje gedaan mee een Benelli Leoncini Trail 800. Ik vond dat al een bruut ding (reed toen nog met een 1st gen Hima), ik kan me goed inbeelden dat zo'n Ducati nog x maal bruter is.

CFMoto heeft nu een promo op hun CLX 700 Heritage, 5749€ voor zo'n machine is toch echt schandalig goedkoop.
Onderstaande SUMMER DEAL actieprijs is geldig tot en met 31 oktober 2024

Al mis ik een goed windscherm.

Deze is ook wel nice en topmateriaal dat die gebruiken.Voor de prijs moet je het zeker niet laten.

Bij Motorama staat er ene te koop link https://www.motorama.be/motor/moto-29005/

Niet mijn type motor. Geef mij dan maar die SRV 600 van QJ.
Nu, ik wil deze zomer 1 a anderhalve week in Zweden op gravel gaan rijden. Dan is mijn Morini x-cape veel beter geschikt dan beide modellen. En nog goedkoper dan die SRK 😜

Chromeburner is zo te zien failliet gegaan. Misschien zijn er voor sommige mensen nog koopjes te doen

Net Benda ontdekt. God damm die maken wel schone modellen, met die Napoleonbob als uitblinker imho.
Maar die LFS en LFC 700 zijn ook 🤩

benda-napoleon-bob-250-slant-front-view-full-image-551642.jpg

Het rijgedeelte zou integraal over genomen zijn van de 500XC, dus dat zou wel goed moeten zitten. En ook een perfecte manier om de kosten te drukken 😁

@ToasT moest ik een moto bijkopen dan zou het wel een adventure of enduro zijn zodat ik wat gravel en lichte offroad kan rijden.
Maar ben dus (momenteel) niet op zoek.
Wel interessant om te weten voor de toekomst.
Scrambler types vallen af bij mij. Totaal nutteloos concept tenzij je graag de hipster uithangt op het antwerpse zuid of de gentlemens ride 😉

moest ik een moto bijkopen dan zou het wel een adventure of enduro zijn zodat ik wat gravel en lichte offroad kan rijden.
Maar ben dus (momenteel) niet op zoek.
Wel interessant om te weten voor de toekomst.
Scrambler types vallen af bij mij. Totaal nutteloos concept tenzij je graag de hipster uithangt op het antwerpse zuid of de gentlemens ride 😉
De Voge 300 Rally komt onmiddelijk bij me op. https://voge-benelux.eu/model/voge-300-rally-motorcycle/
Voor de prijs moet ge het zeker niet laten :D

Voor al de rest kunt ge dit weekend eens naar het Ghent Motor Event gaan, ik denk niet dat ge ergens meer modellen/merken samen kunt vinden dan daar. Of jawel, op EICMA :p

De Voge 300 Rally komt onmiddelijk bij me op. https://voge-benelux.eu/model/voge-300-rally-motorcycle/
Voor de prijs moet ge het zeker niet laten :D

Voor al de rest kunt ge dit weekend eens naar het Ghent Motor Event gaan, ik denk niet dat ge ergens meer modellen/merken samen kunt vinden dan daar. Of jawel, op EICMA :p

Vermogen is wel heel laag.
Kan ik evengoed toppenbanden op mijn vrouw haar stromer leggen en daar mee gaan crossen 😜

Sta zot van een yamaha tenere maar is wat duur om er zo effe bij te nemen.

Vermogen is wel heel laag.
Kan ik evengoed toppenbanden op mijn vrouw haar stromer leggen en daar mee gaan crossen 😜

Sta zot van een yamaha tenere maar is wat duur om er zo effe bij te nemen.
't is wel zowat de Adventure die het beste off road kan. Behalve dan misschien de KTM 790 adv of de Kove 800X (Pro), maar met alle problemen met de nokkenas in dat motorblok, blijf ik er toch liever ver van weg.

De Kove 450 komt toch wel heel dicht in de buurt van de ultieme reis-enduro :love:

Deze week heeft mijn partner haar (voorlopig) motorrijbewijs gehaald. Zij gaat waarschijnlijk voor de CB750 Hornet model 2025 gaan.

Ikzelf heb mn rijbewijs al van 2011. En reed vroeger met een cbf600n. Reed best fijn, maar door een zwaar accident ben ik toen tijdelijk gestopt (tegen 70kmh frontaal gebotst).

Zelf twijfel ik zwaar tussen de Triumph Street Tripple 765RS in het geel. Of een Honda CB1000R Black edition.
En (stiekem) op m'n wishlist staat de Ducati Streetfighter V2...maar na het horen van de kostprijs van onderhoudsbeurten de hoop opgegeven (+-1700€ vr een grote beurt)

Street triple 765RS maar dan in het rood. Heb je toch een beetje de ducati look ;-)
Als alles goed gaat komt er bij mij volgend jaar een Duc Panigale V2 in huis.

Terug
Bovenaan