Het Moto praat topic

W4ozPsT.png

Innovv heeft een nieuw product gelanceerd. Een dash cam zoals ze er al verschillende hebben maar nu gecombineerd met Android Auto op een 5.5inch 1080p scherm. Ziet er best interessant uit en niet overdreven duur.

Innovv heeft een nieuw product gelanceerd. Een dash cam zoals ze er al verschillende hebben maar nu gecombineerd met Android Auto op een 5.5inch 1080p scherm. Ziet er best interessant uit en niet overdreven duur.

Ik vraag me met die wireless android auto systemen altijd af wat je dan met je gsm doet? AA zuipt batterij en je gsm is dan ook nog eens binnen de minuut enorm warm.

Ik heb nog maar een paar keer AA gebruikt maar ik heb nooit ondervonden dat de telefoon warm wordt.
Het was weliswaar iedere keer een verbinding met een kabel.

Ik heb nog maar een paar keer AA gebruikt maar ik heb nooit ondervonden dat de telefoon warm wordt.
Het was weliswaar iedere keer een verbinding met een kabel.
Bij mij (in de auto met kabel) is het toch al vaker voorgekomen. Waarschijnlijk ook wel door de combo: hoog cpu gebruik en laden. Maar toch.

deze week 4 dagen enduro gaan rijden in Portugal. was de eerste keer, maar ik ben echt helemaal verkocht. zo zalig, 6u rondrijden in onherbergzame stukken, in the middle of nowhere bergen op en af, grindpadjes, bossen, zand, en dat in een zalig klimaat. ik was ervoor al aan het twijfelen, maar volgend jaar kijk ik zeker om ergens een amateur rally te gaan rijden. nu nog een 250 of 350 cc op de kop tikken :D

deze week 4 dagen enduro gaan rijden in Portugal. was de eerste keer, maar ik ben echt helemaal verkocht. zo zalig, 6u rondrijden in onherbergzame stukken, in the middle of nowhere bergen op en af, grindpadjes, bossen, zand, en dat in een zalig klimaat. ik was ervoor al aan het twijfelen, maar volgend jaar kijk ik zeker om ergens een amateur rally te gaan rijden. nu nog een 250 of 350 cc op de kop tikken :D
Al eens de trans euro trail bekeken? Meer dan 100.000km aan off road in heel Europa

yes, maar in belgie gene vetten. heb nu een tuareg 660 thuis staan en ben wel van plan daar eens een reis mee te doen, maar hetgeen ik deze week gedaan heb is toch nog iets anders, dat zie ik mij niet doen met een moto van 220 kg :shutup:
Was het eigenlijk bij Wim Motors dat ge zijt gaan rijden?

Al die single track stukken zou ik nu ook niet doen met mijn X-cape, maar gravel en zo is goed te doen. Ik heb serieus staan kijken om een Kove te kopen maar mijn oude wagen kreeg opeens kuren en ik heb die moeten vervangen.
De Kove 450 weegt droog slechts 145kg, de 800x Pro 171kg droog :eek:

Was het eigenlijk bij Wim Motors dat ge zijt gaan rijden?

yes, was bij Wim. Echt gigantisch in orde, supergoeie uitleg, mooie routes, en zijn oefenterrein is best pittig. Zeker een aanrader om te gaan.
die fe 250's wegen 104 kg ofzo, da's een droom om bergop eens te versmijten. Had ook kans om eens die 450's te testen maar ben er niet meer aan toe geraakt.

Iemand hier ervaring met lithium batterijen? Mijn batterij lijkt aan vervanging toe en ik twijfel om deze te vervangen door zo'n lithium

Mijn aprilia heeft een lithium batterij, geen klachten over. gaan langer mee en afhankelijk van welk type dat je koopt zit er zelfs een low voltage protection op.

Zie niet direct de meerwaarde van een lithium startbatterij boven die van een traditionele batterij.
Ik heb geen elektriciteit in mijn huurgarage dus het feit dat die niet aan de druppellader hoeven in de winter, is een grote plus voor mij.
En dan heb je ook nog het (veel) kleinere gewicht en omvang. Deze kunnen in bepaalde situaties ook een grote troef zijn

Ik heb geen elektriciteit in mijn huurgarage dus het feit dat die niet aan de druppellader hoeven in de winter, is een grote plus voor mij.
En dan heb je ook nog het (veel) kleinere gewicht en omvang. Deze kunnen in bepaalde situaties ook een grote troef zijn
Ik heb mijn normale batterij nu ook wel nog nooit aan de druppellader gehangen in al die jaren.

Als je interesse hebt, gewoon doen, ik heb het ooit op een circuitmotor gehad. Maar dit toen in combinatie met een hoop andere delen. Dus zou je niet kunnen zeggen als je dat gewicht effectief merkt.

Ik heb mijn normale batterij nu ook wel nog nooit aan de druppellader gehangen in al die jaren.

Als je interesse hebt, gewoon doen, ik heb het ooit op een circuitmotor gehad. Maar dit toen in combinatie met een hoop andere delen. Dus zou je niet kunnen zeggen als je dat gewicht effectief merkt.
In een HD van 350kg zal je dat inderdaad niet merken, in een trail/enduro van 120kg zal het veel verschil maken 😉

Ondertussen doet die batterij weer normaal. Dus ze zal er nog eventjes in mogen blijven.
Maar toen ik kocht, was de alternator niet goed aan gesloten en zo stond ik opeens in Duitsland met een lege batterij. Daarom vrees ik dat die batterij daar heeft vanaf gezien

miljaar, sinds ik enduro gaan rijden ben is het plezier op mijn aprilia wat verdwenen...
vind die plots zo lomp en zwaar. Vorige week een testrit gaan doen met een honda crf300l, en in augustus probeer ik ook eens een husqvarna 701 te testrijden. Mijn plan om binnen 2 jaar een rally te rijden krijgt zo wel wat meer vorm.
Maar mijn portefeuille, fuck me...

miljaar, sinds ik enduro gaan rijden ben is het plezier op mijn aprilia wat verdwenen...
vind die plots zo lomp en zwaar. Vorige week een testrit gaan doen met een honda crf300l, en in augustus probeer ik ook eens een husqvarna 701 te testrijden. Mijn plan om binnen 2 jaar een rally te rijden krijgt zo wel wat meer vorm.
Maar mijn portefeuille, fuck me...
Ik heb net mijn 701 verkocht! Had ik dit geweten haha

Terug
Bovenaan