Het LEGO-topic

Als project met de kindjes zie ik dat wel zitten. Wel nieuwsgierig naar de prijs. Als ik reken aan de prijs van ongeveer 10c per blokje dan kom ik toch aan een stevig prijskaartje. Vermoed niet dat het zoveel zal zijn, maar Lego kennende....
 
Als project met de kindjes zie ik dat wel zitten. Wel nieuwsgierig naar de prijs. Als ik reken aan de prijs van ongeveer 10c per blokje dan kom ik toch aan een stevig prijskaartje. Vermoed niet dat het zoveel zal zijn, maar Lego kennende....

Het is dan ook een 1 aprilgrap
 
Meneer zijne Pasen, 5j.
De eerste die plezant was om bij te zitten 👍
 

Bijlagen

  • IMG_20240402_180413.jpg
    IMG_20240402_180413.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 14
misschien een domme vraag maar zijn er nog mensen die problemen hebben op de lego site?
deze laad niet of slecht en geeft foutmeldingen
ik gebruik firefox en ik lees dat er nog mensen zijn die dit voorhebben.
heb chrome geinstalleerd en hier zijn er geen problemen.
heeft er misschien iemand een oplossing voor firefox?
 
Vandeweek deze op de kop getikt. Mijn eerste ervaring met nieuwe-nieuwe Lego-Technic... en 't is niet leuk. Geef mij maar studded. De reden hiervoor is dat ik er een lint aan kan binden, en dat de katten hier dan achter kunnen jagen. Dàt werkt wel gewoon goed :D


750x750.jpg
 
Hier 2 kalax tv meubels gaan halen, tegen elkaar gevezen via een werkblad (ook van Ikea) en voila: 1 lego werktafel voor de zoon.

Hij wil dak wel een gat klok zodat ie een trap kan bouwen naar het niveau lager waar zijn "cave" is. :unsure:

Jawohl herr Kommandant!

Ik had liever een witte genomen maar het moest op "dirt" lijken van Minecraft.

P9bJ278.jpeg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan