Het 'ik zoek online spelers' topic

Ik speel ook op BGA. Had het lange tijd niet gedaan, maar vorige week weer een aantal games gestart met mijn schoonbroer.
 
ow ik ook net BGA ontdekt, vraag me wel af hoeveel games je kunt spelen zonder premium?
Hebben jullie premium?
Ik heb premium, dus als je eens wilt spelen of als er nog anderen zijn die mee willen doen?

Ik speel tot nu toe: Carcasonne, Puerto Rico, The Hive, Stone age, 7 wonders duel, The Boss, race for the Galaxy, Nippon, Colt Express,...
Ben nu ook een Agricola begonnen, maar is zeer lang geleden dat ik dat gespeeld heb, dus zou de regels nog eens opnieuw tegoei moeten doornemen.

Ik sta ook open voor andere spellen als ik niet te veel andere spellen open heb staan.
 
Ik heb premium, dus als je eens wilt spelen of als er nog anderen zijn die mee willen doen?

Ik speel tot nu toe: Carcasonne, Puerto Rico, The Hive, Stone age, 7 wonders duel, The Boss, race for the Galaxy, Nippon, Colt Express,...
Ben nu ook een Agricola begonnen, maar is zeer lang geleden dat ik dat gespeeld heb, dus zou de regels nog eens opnieuw tegoei moeten doornemen.

Ik sta ook open voor andere spellen als ik niet te veel andere spellen open heb staan.
Azul en Splendor zijn ook best geslaagd op BGA. Azul is echt een zware verslaving voor mijn vriendin :unsure:
 
Ik heb premium, dus als je eens wilt spelen of als er nog anderen zijn die mee willen doen?

Ik speel tot nu toe: Carcasonne, Puerto Rico, The Hive, Stone age, 7 wonders duel, The Boss, race for the Galaxy, Nippon, Colt Express,...
Ben nu ook een Agricola begonnen, maar is zeer lang geleden dat ik dat gespeeld heb, dus zou de regels nog eens opnieuw tegoei moeten doornemen.

Ik sta ook open voor andere spellen als ik niet te veel andere spellen open heb staan.
Voor mij goed :)
Ik ben wel enkel gekend met Puerto Rico, de rest nog nooit niet gespeeld, ksta wel open voor nieuwe games uiteraard :-D.
mijn boardgame ervaring is wel niet bijster groot, omdat we Dune Imperium een zalig spel vinden spelen we dat eigenlijk vooral op wekelijkse basis momenteel... Voor de rest ervaring met Puerto Rico, TTR, Battlelore, Azul en dat zal het zowat zijn van de niet superbekende games van vroeger :)
 
Voor mij goed :)
Ik ben wel enkel gekend met Puerto Rico, de rest nog nooit niet gespeeld, ksta wel open voor nieuwe games uiteraard :-D.
mijn boardgame ervaring is wel niet bijster groot, omdat we Dune Imperium een zalig spel vinden spelen we dat eigenlijk vooral op wekelijkse basis momenteel... Voor de rest ervaring met Puerto Rico, TTR, Battlelore, Azul en dat zal het zowat zijn van de niet superbekende games van vroeger :)
PM me anders even jou username op BGA, dan nodig ik je eens uit.

Als er anderen willen meedoen, stuur ook maar door.
 
Hier ook maar eens posten :)
Wie wil er morgen meespelen? Denk dat er nog wat plaats is. Keuze van het spel zal wat afhangen van de groep die we hebben :)
Waarschijnlijk wel via BGA denk ik.

 
Hier ook maar eens posten :)
Wie wil er morgen meespelen? Denk dat er nog wat plaats is. Keuze van het spel zal wat afhangen van de groep die we hebben :)
Waarschijnlijk wel via BGA denk ik.

Wie doet er allemaal mee?
Ik denk niet dat ik op tijd thuis ga zijn.
 
Mij ook eens geregistreerd op BGA en eens Yahtzee aan het proberen. Momenteel aan het spelen via webbrowser. Is het via smartphone ook ok om te spelen?

De premium spellen kan ik enkel spelen als ik een host join?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan