Darks
Member
Altijd leuk om dit programma te volgen.
Wij zijn fervente Scandinavië vakantiegangers, maar we zijn er toch erg bewust van dat er een groot verschil is tussen ergens op vakantie gaan of er heel nieuw leven uit de grond stampen. Ik denk ook dat je voor de juiste start sowieso al met een goede jobaanbieding moet vertrekken. Maar zelfs los daarvan zien we het toch ook niet meteen zitten om onze 3 kleine kids hier te onttrekken en mee te sleuren, al denk ik dat ze het nu (oudste is 5) makkelijker zouden hebben dan binnen x jaren.
Wij zijn fervente Scandinavië vakantiegangers, maar we zijn er toch erg bewust van dat er een groot verschil is tussen ergens op vakantie gaan of er heel nieuw leven uit de grond stampen. Ik denk ook dat je voor de juiste start sowieso al met een goede jobaanbieding moet vertrekken. Maar zelfs los daarvan zien we het toch ook niet meteen zitten om onze 3 kleine kids hier te onttrekken en mee te sleuren, al denk ik dat ze het nu (oudste is 5) makkelijker zouden hebben dan binnen x jaren.

) dat je echt doodop bent. Op't platteland organiseer je je waarschijnlijk anders (1x/week grote boodschappen, grotere vriezer,..)
)
1975 heeft gebeld, ze willen hun wereldbeeld terug... Mensen blijven niet meer plakken onder de kerktoren. Mijn vrouw heeft hier heel haar leven gewoond (-4 jaar bij mij in het Waasland), wat maakt het uit als van de 13 huizen die ze hier in straat gebouwd hebben zij de enige is die een OG inwoner is? Niemand kent haar "van vroeger", wij kennen ons buren wrs evengoed als jullie. De groten hoop van de mensen die hier nu wonen zijn volgens mij gewoon inwijkelingen OF zijn van totaal andere generaties waar we nauwelijks mee in contact komen.