Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken niks van makreel vangen, maar volgens google is de manier van Lars toch de juiste?
Wel sneu voor de ouders, verhuis je voor de kinderen, en eigenlijk speciaal voor Lars, naar Noorwegen, wil die jongen liever terug naar België.
Denk dat dit eenmalig is, nav de trip naar Spitsbergen.Wel geen fan van het nieuwe format, waar we de Tom Waes en Arnout Houben toer opgaan. Is ook de bedoeling dat de cameravrouw meer en meer in beeld zal komen.
Als het de bedoeling was om de 2 uit elkaar te spelen... dat blijkt in de teaser voor volgende week alvast mooi gelukt! Annemie is on fire!Vintage Annemie alweer hoe ze bleef doorpeuteren om 'boer Ole' en/of Evelyne een fwb-constellatieconfessie te ontlokken.

Volgens mij loop je te hard van stapelAls het de bedoeling was om de 2 uit elkaar te spelen... dat blijkt in de teaser voor volgende week alvast mooi gelukt! Annemie is on fire!![]()

Zal niet eenmalig zijn.Denk dat dit eenmalig is, nav de trip naar Spitsbergen.
Kristel was ook cameravrouw in oa 'La Vie en Rose', 'Chez Annemie' en 'Eviva España'.
Iirc hebben we haar niet gezien daar.
Met 'eenmalig' bedoel ik uiteraard de trip naar, het verblijf, het terugkeren van, Spitsbergen.Zal niet eenmalig zijn.
Zal volgende seizoenen, en in andere programma’s met Anemie meer naar de voorgrond treden.Met 'eenmalig' bedoel ik uiteraard de trip naar, het verblijf, het terugkeren van, Spitsbergen.
Niet dat we ze maar in 1 aflevering gaan zien.
Oei, daar ben ik ook niet echt fan van.Zal volgende seizoenen, en in andere programma’s met Anemie meer naar de voorgrond treden.
Ik ken niks van makreel vangen, maar volgens google is de manier van Lars toch de juiste?
Wel sneu voor de ouders, verhuis je voor de kinderen, en eigenlijk speciaal voor Lars, naar Noorwegen, wil die jongen liever terug naar België.
Ik wel.Ik ben ook geen fan van Annemie, ...
Spanje loopt er vol mee.Ik zou er niet in verschieten dat ze misschien nog een adres heeft in België en hier op invaliditeit staat of zo (zonder dat ik beschuldigingen wil uiten).
Ik wel.
Ze doet deze show voortreffelijk. Vraagt door (waar komt het geld vandaan? wat heeft het gekost? ben je hier gelukkig? is het een platonische relatie?) daar waar de gemiddelde Vlaamse presentator zedig zwijgt.
De format is natuurlijk ook geniaal. Verkocht aan de Hollanders (paar andere landen willen het nu ook naar het schijnt) en op haar oude dag op weg om zwaar miljonair te worden.

Zijn het niet de kijkers die zullen boeten dan?Ze mag boeten voor al haar indringende vragen door eens op camera letterlijk bloot te gaan
![]()
Annemie Struyf uit de kleren in ‘Het Hoge Noorden’: “Nochtans besloten om nooit meer in badpak op tv te komen”
De laatste aflevering van ‘Het Hoge Noorden’ moet nog op tv komen, maar tv-maakster Annemie Struyf (63) heeft in ‘De Weekwatchers’ op Radio2 al een tipje van de sluier opgelicht over wat er daarin te zien is. Een naakte Annemie, zo blijkt. “Het was een keimooie ervaring.”www.hln.be

Ongetwijfeld de minst bekeken afleveringZijn het niet de kijkers die zullen boeten dan?![]()