Het Hoge Noorden Seizoen 3

Ik ken niks van makreel vangen, maar volgens google is de manier van Lars toch de juiste?

Wel sneu voor de ouders, verhuis je voor de kinderen, en eigenlijk speciaal voor Lars, naar Noorwegen, wil die jongen liever terug naar België.

Ik ben er zeker van dat Lars weet wat ie doet en dat allang opgezocht heeft.
Gewoon grappig hoe Annemie vist (pun intended) achter reacties door dat wel zeker enkele keren te blijven vragen.

Wel geen fan van het nieuwe format, waar we de Tom Waes en Arnout Houben toer opgaan. Is ook de bedoeling dat de cameravrouw meer en meer in beeld zal komen.

Wrijf het er nog eens in, Annemie.

LclezJP.png

Evelyne zit maar te proberen om optimistisch te zijn.

GXlbxSA.png

Wel geen fan van het nieuwe format, waar we de Tom Waes en Arnout Houben toer opgaan. Is ook de bedoeling dat de cameravrouw meer en meer in beeld zal komen.
Denk dat dit eenmalig is, nav de trip naar Spitsbergen.

Kristel was ook cameravrouw in oa 'La Vie en Rose', 'Chez Annemie' en 'Eviva España'.
Iirc hebben we haar niet gezien daar.

Vintage Annemie alweer hoe ze bleef doorpeuteren om 'boer Ole' en/of Evelyne een fwb-constellatieconfessie te ontlokken.
Als het de bedoeling was om de 2 uit elkaar te spelen... dat blijkt in de teaser voor volgende week alvast mooi gelukt! Annemie is on fire! :love:

Schitterend toch:
Evelynne: "Ole heeft dit en dit allemaal voor mij gedaan, ik kan hier dus niet zomaar gaan lopen, dit is hopelijk voor lange tijd" "Maar een relatie is zéker niet aan de orde"
*Eén duo interview later waar Ole na onophoudelijk aandringen van Annemie de deur voor misschien mogelijks ooit eens een potentiele relatie toch semi op de kier zet* -> Evelynne zit ergens compleet anders. :laugh:

Als het de bedoeling was om de 2 uit elkaar te spelen... dat blijkt in de teaser voor volgende week alvast mooi gelukt! Annemie is on fire! :love:
Volgens mij loop je te hard van stapel ;)
Evelyne heeft eerder aangegeven dat Luster niet ideaal is in de winter om de honden te trainen.
Ze zou dan tijdelijk teruggaan naar Nesbyen (waar ze vroeger met PJ samenwoonde).
In de volgende aflevering zit ze in Valdres, da's in de buurt van Nesbyen.

Anderzijds, ik dacht dat Nesbyen ook niet ideaal was? Iemand die seizoen 2 recent heeft bekeken (of een beter geheugen heeft).

Ik ken niks van makreel vangen, maar volgens google is de manier van Lars toch de juiste?

Wel sneu voor de ouders, verhuis je voor de kinderen, en eigenlijk speciaal voor Lars, naar Noorwegen, wil die jongen liever terug naar België.

Ik vind het wel machtig hoe hij spreekt Lars, zijn taalgebruik.
Ik vermoed dat Lars gewoon misschien momenteel vrij eenzaam is (afgaande van het ene fragment) daar en daarom België mist.
(hopelijk ben ik fout).

Want er zijn bvb. geen vragen geweest hoe het op school gaat, kan hij de taal al wat, heeft hij al vriendjes,...
Wat ik dan wel als interviewer zou stellen, Vermoedelijk dat dat te gevoelig ligt.

Ik ben ook geen fan van Annemie, ...
Ik wel.

Ze doet deze show voortreffelijk. Vraagt door (waar komt het geld vandaan? wat heeft het gekost? ben je hier gelukkig? is het een platonische relatie?) daar waar de gemiddelde Vlaamse presentator zedig zwijgt.

De format is natuurlijk ook geniaal. Verkocht aan de Hollanders (paar andere landen willen het nu ook naar het schijnt) en op haar oude dag op weg om zwaar miljonair te worden.

Ik zou er niet in verschieten dat ze misschien nog een adres heeft in België en hier op invaliditeit staat of zo (zonder dat ik beschuldigingen wil uiten).
Spanje loopt er vol mee.

Dat mag trouwens. Je hoeft met heel veel uitkeringen helemaal niet in België te blijven.

Ik wel.

Ze doet deze show voortreffelijk. Vraagt door (waar komt het geld vandaan? wat heeft het gekost? ben je hier gelukkig? is het een platonische relatie?) daar waar de gemiddelde Vlaamse presentator zedig zwijgt.

De format is natuurlijk ook geniaal. Verkocht aan de Hollanders (paar andere landen willen het nu ook naar het schijnt) en op haar oude dag op weg om zwaar miljonair te worden.

Annemie, je mag ook gewoon een account onder je eigen naam maken hoor!

Ze mag boeten voor al haar indringende vragen door eens op camera letterlijk bloot te gaan :oi22:

Ze mag boeten voor al haar indringende vragen door eens op camera letterlijk bloot te gaan :oi22:

Zijn het niet de kijkers die zullen boeten dan? :unsure:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan