Ik vond S01 geweldig en zag dankzij dit topic dat er plots een S03 bezig is. Blijkbaar had ik S02 helemaal gemist dus dat heb ik snel even ingehaald.
Dit is letterlijk het enige TV-programma waar ik actief naar kijk.
't Is die combinatie van het voorstellen van een land met prachtige natuur (waar ik wsl m'n mooiste reis heb gemaakt tot hier toe) met die atypische manier van interviewen (waar we allemaal fan van zijn
) van al even atypische mensen.
't Is ook interessant om die mensen te zien evolueren. Er zijn er die eerst een zwakke indruk geven maar dan toch laten zien dat ze meer in hun mars hebben. Zoals dat koppel Dorien/Arent, die hebben positief verrast. En dan zijn er anderen die gewoon puur entertainment zijn
En ja, dat verhaal van die Emma, da's perfect he.
Dit is letterlijk het enige TV-programma waar ik actief naar kijk.
't Is die combinatie van het voorstellen van een land met prachtige natuur (waar ik wsl m'n mooiste reis heb gemaakt tot hier toe) met die atypische manier van interviewen (waar we allemaal fan van zijn
) van al even atypische mensen. 't Is ook interessant om die mensen te zien evolueren. Er zijn er die eerst een zwakke indruk geven maar dan toch laten zien dat ze meer in hun mars hebben. Zoals dat koppel Dorien/Arent, die hebben positief verrast. En dan zijn er anderen die gewoon puur entertainment zijn

En ja, dat verhaal van die Emma, da's perfect he.