Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker starten in seizoen 1, Kris & Marijke + de interactie tussen Annemie en Kris zijn In De Gloria-waardig
En Annemie is hier perfect voor, die is gewoon één van de karakters van de show. NO MERCY 

Vooral de ongelofelijke awkward lunchdate in aflevering 4 van het eerste seizoen. Legendarische TV.

Was dat met die 2 kaasraspen?
![]()
"Idd, in de hoofdrol: de verdwenen Kaasraspen, de afwezige komkommer, de rijkgevulde tafel, en... Annemie.
Beste quote van Kris tijdens dat moment, na het blijvend gezaagd en geneut van Marijke, met een geniepige smile op zijn gezicht: "aahja, gij wou scheiden he"

Iets zegt mij dat ze niet officieel gescheiden zijn, ik denk niet dat dat in haar kraam past. Maar dat ze niet meer samen leven, zelfs niet 1 week op de 3 maand lijkt redelijk duidelijk.Hoe zou het zijn met Eddy? Iets zegt me dat ze gescheiden zijn.

Blijkbaar enkel Emma nog, Katoo is terug naar België.
Veerle had dat schooltje gekocht om retraites te organiseren voor vrouwen, ik weet niet of dat nog effectief gebeurt.
Je vindt alle info op haar website

Ik denk dat je zweven met misselijkheid verwartWat een juweel die website!
Ik voel me zo zweven door er gewoon naar te surfen![]()
.Ik denk dat je zweven met misselijkheid verwart.
Ben maar heel sporadische kijker maar na 1 aflevering nu heb ik al 2 mensen zien huilen. Goed begin wel.

Blijkbaar enkel Emma nog, Katoo is terug naar België.
Veerle had dat schooltje gekocht om retraites te organiseren voor vrouwen, ik weet niet of dat nog effectief gebeurt.
Je vindt alle info op haar website
Tgv. traumatische kinderjaren was mijn man emotioneel onbereikbaar en legde daarmee een zware belasting op ons gezin.

Iets zegt mij dat de verborgen emotie achter de tranen ook was:Die zweverige shit van Veerle is er natuurlijk gekomen na de doortocht van Annemie. Je ziet dat Veerle al haar innerlijke kracht moet bundelen om Annemie geen slaag te geven nadat die Emma in huilen deed uitbarsten.
Sorry, ik ga echt veel te hard op in dit programma![]()