Uw verhaal is contradictorisch, beste Lemmiwinks.
Ik wou net het contradictorische in uw verhaal aantonen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw verhaal is contradictorisch, beste Lemmiwinks.
Schaakmat.Ik wou net het contradictorische in uw verhaal aantonen!
Nog nooit gereden zeker? Als de ondergrond goed nat ligt, heb je echt niet veel vermogen nodig. Daar mag nog de beste ophanging van de wereld onder hangen.
De opmerking was dat je u kont kunt laten roken. Gewoon goed wat gas geven is voldoende en dan schieten.
Toch niets abnormaals aan 6-7 beurten per dag?
Ik 2x per jaar
Ik spuit elk uur in mijn keel.
Ik kom en grote witte vlekken op mijn broek en T-shirt. Mijn vrouw kwam daarna n veel op de grond gemorst.
Onderaan vochtig - ik dacht al dat ik iets rook.
Uit de thread "verhalen van de snelweg parking"Ik was daar alleen en dat manneke nam echt zijne tijd om te spuiten. Achteraf ook tijd genomen hem op te blinken. Ik had reeds betaald. Toen hij wegliep hield ik hem tegen en duwde 5 euro in z'n handen. 'Voor uw schoon werk'.
Dat manneke z'n ogen fonkelden. 'Oh zeg, merci meneer, prettig weekend hé meneer'.
Made my day.
25 euro indien het SM is
Da kon anders wel een beurt gebruiken
Ik heb u altijd al een beetje raar gevonden @Squidward, maar uw approach naar seks vind ik wel heel bizareven ruiken, ander stukje ruiken, even de tip van de tong er tegen, toch doorhappen, denken “nee, da’s toch niet juist”, als er nog mensen in huis zijn die allemaal eens doen ruiken en die ene die niet uw favoriet is doen proeven, gezamenlijk besluiten ‘nope, nie juust’
.Vrouwen zijn toch fantastisch, hé...Dat stuk was ergens nat dacht ik. Heb echt minuten lang perplex gestaan, ik wist niet dat die tot daartoe in staat waren.
Idem.het was echt nat horizontaal binnen…
en er waren een paar plekken waar het echt nog over de hele breedte vochtig was, en veel plekken met plassen aan de kant. Moet toch wel tricky geweest zijn op die plaatsen![]()
Ik blijf gewoon on brand met mijn eigen.Ik heb u altijd al een beetje raar gevonden @Squidward, maar uw approach naar seks vind ik wel heel bizar.
Ging ie te hard? Het is toch blind gepoept en niet een one night stand voor een uurke?
Gelieve roddels over andere members te staven met bewijzen aub.Het doet de ronde dat Brecht zo'n fluit in z'n mond had. Maar die heeft moeten hoesten en die fluit is in z'n keelgat geschoten.
Matthew, die kan toch trekken waardoor je zelf goesting erin krijgt.
Ik heb me net laten volspuiten se..