Dexels
Well-known member
Vaak in de ochtend dat ik er niet in kan ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak in de ochtend dat ik er niet in kan ...
@sylke, als je de halve zin weg laat is het niet meer grappig![]()
Tutut,
![]()
Wat letters weglaten a la limiteOngeschreven regel hier in dit topic is dat woorden her en der weglaten perfect kan.
Woorden veranderen, toevoegen of van plaats veranderen vind ik persoonlijk wel not done...
Doe ik persoonlijk niet... beroepseer...Wat letters weglaten a la limite
Ik moet me idd altijd ferm inhouden met potten en wil elk speeltje uitproberen!![]()
Misschien die kamer toch maar afsluiten?Thuiskomen van uw werk. Uwe 6 jarige zien hangen boven aan het speeltoestel met een schommel in de lus van zijn broek.

dit weekend weggeweest naar de ardennen met de vrienden. 2 man heeft daar zot veel getrokken en we hebben er allemaal van gegeten. Wel hoofdpijn op zondag en kleverig.

In het gastentoilet en in de badkamer sta ik ook iets te lang te snuiven.
Voor andere plaatsen zoals de woonkamer wil ik ook niet dat er constant een chemische geur hangt.
Ik denk dat je overdrijft over de grootte vande spin.
Nina Sterckx heeft zomaar efkes een junior World Record in het trekken
Nog nooit spontaan. Nu al 2x op 2 weken tijd. Eerste keer op de band aan de kassa in de winkel, ineens PPSSSSSSSSSHHHHHHHTTTTTT alles vol daar, die madam half onder gespoten. Nu deze morgen doe ik bij ons de kast open, ineens zie ik dat heel die kast vol hangt
Dju ik wou die ook net komen postenToen ge aan het typen waart, moest ge toch beseffen dat deze hier zou eindigen hé @Proto?
Allez, straf, aangezien uw madam zwanger is dacht ik dat gij al voldoende geoefend zou hebben...denk wel dat ik nog rapper kan eigenlijk als ik een paar keer zou oefenen!
Dat was vroeger he. Nu ik mijn biologische plicht heb vervuld dien ik enkel nog voor de bizonjacht en voor 's avonds het vuur aan te makenAllez, straf, aangezien uw madam zwanger is dacht ik dat gij al voldoende geoefend zou hebben...
Right!tieten
kont
zaadvragend

Ik heb al sedert 9u zin
En ik me nu net realiseer dat er in zit en ik serieus overweeg om dat uit te halen
Nuja, moet ik toch komen![]()
- Toevluchtsoord voor grootouders: wat is het gangbang tarief voor nieuwjaar tegenwoordig?