Maar de belangrijkste vraag: hangt hij links of rechts?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de belangrijkste vraag: hangt hij links of rechts?![]()
Ik ga er dus vanuit dat je zelf kan rukken. Leef je uit.
1 van mijn collega’s wou per se nog stekken, dus ik mee
ik ging eens soppen in die collega
€10,80
Da’s voor de nouveau riche tegenwoordig.
.Mijn papa in de voortuin verspreidt hier ondertussen allemaal zaden. Ik las dat het een echte woekeraar is en daarom in bvb. Nieuw-Zeeland al verboden is. Zijn de papas voor in de tuin steriel of kunnen er volgend jaar overal in mijn (en de buren hun) tuin nieuwe papas verschijnen?
Ik las net ook dat papas in de voortuin hebben een manier is om aan swingers in de buurt te laten weten dat je in bent voor partnerruil. Ik hoop dat ik nu geen verkeerde signalen uitzend naar de buren.![]()
Ik hoop dat Rani en Merol vanavond Danira wippen.
Ah ik zal eens op de vrouw moeten straks![]()
Net telefoon gehad van de crèche, onze dochter is lelijkMeteen de verpleegkundige gecontacteerd
Natuurlijk geen gevaar. benieuwd hoe ze er gaat uitzien![]()
Access denied.Ik geloof toch dat veel foefelaars wel wat pijn zouden lijden als men effectief de achterpoort sluit.

Fijn voor haar.@Mulan is ook gekomen!
You go girl!Yessss, hier wordt gepoept vanavond!![]()
Dat went

Nee bedankt. Alez, toch niet als single!Dat went![]()

Hoe doe je dat als vrouw?

Bij een ONS/FWB, bijvoorbeeld!Hoe doe je dat als vrouw?
![]()
Der zijn comfortabeler plekken, maar soit! Duidelijk waar die kindjes vandaan zijn gekomen!Ik elke 2 a 3 dagen, maar langer. (de andere dagen vluggertje aan de lavabo

I see .. you
.. Wanneer is nog een groot vraagteken, jammer genoeg...
QFT!Wel handig om te weten welke de voorkant is voor je er op kruipt![]()
.. om de wederhelft een plezier te doen. .. kan je uw aandacht perfect ergens anders leggen, zonder .. te missen ..