Ik ben effe in de kakker gepakt..voelt echt ni premium aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben effe in de kakker gepakt..voelt echt ni premium aan.
I mean bruh...goed kunnen trekken. Dag nadien is die altijd nog beter.
Vanavond opeten

Als ge er aan moet trekken en sleuren vrees ik er voor, maar er komt heus wel een dag waarop ge komt.
Vettige herderIk heb mij laten trekken bij m’n zus(twee keer aan de hand)
Alsof dat je nog verbaast!Vettige herder
Welke dokter gaat gij jong?mij hebben ze eind 2019 toch gewoon onder narcose getrokken. Geen idee waarom dat niet meer onder volledige zou gebeuren?
Zeker als ze alle 4 getrokken moeten worden is dat toch ook voor de arts makkelijker. Gewoon kunnen doortrekken zonder u iets aan te moeten trekken van da patiënt.

Was een schoon doktereske zalle.Welke dokter gaat gij jong?![]()
Ik heb al 2 keer me laten trekken bij de tandarts. Wel zonder snijden. Ik was wel nerveus maar echt zeer deed het niet. Het meest ambetante was het krakende geluid als hij uit mijn bakkes werd getrokken, en mijn gat de eerste dagen er na.
Ik herlees dat nu zelf... ik heb mijn eigen put gegraven 
Als je hard genoeg je best doet, kan je aftrekken!
Sommige hebben echt veel geld hieren je wil persé een bank kopen?
Wij stonden altijd met een hoop samen in de toiletten (losstaande blok op de speelplaats). Was precies altijd een hamam tegen het einde van de speeltijd. Heb er wel geleerd om zeer snel leeg te trekken.

Ik rijd één of twee keer per jaar naar mijn favoriete plantenkwekerij in Nederland.
Het betere wrijfwerk?Mijn moeder die afkomt met: "Ah, ik ga de oude tante nemen, maar dan moet gij wel eens even helpen om mij alles uit te leggen"
Het citadelpark heet je welkom!Gratis volgespoten worden. Klinkt goed
Dat is een beetje ver. Gelukkig heeft het stadspark hier ook een goede reputatie in.Het citadelpark heet je welkom!
't Is lief dat ge het aanbiedt, maar ik ga toch passen!Ga uw gang![]()
Ik doe Amy, altijd welkom om mee te rijden.