Jamaar Lindt, ge moed dat niet kapot maken eh.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is altijd even slikken maar tegelijkertijd ben ik heel trots.
Ik had gekozen voor hoofddrol.
Ja dat rolt beter van de tong

Mooie tijden.En dan zeggen ze dat het onderwijs nog is achteruitgegaan.
Als het school bij ons vroeger (bijna 20 jaar geleden spreek ik nu) uit was, stonden er altijd wel nog wat op het pleintje voor de school. Onze lerares economie ging toen nog haar leerlingen trekken. Moest ze het nu doen, had ze waarschijnlijk een hoop klachten aan haar been.
Er kan nooit teveel op mij zitten![]()
Hoop dat ze deze ooit nog es in @Remake brengen
![]()
En ik die dacht dat drugs dealen op het dark web gebeurde. Maar nu ook al open en bloot op BGAls er nog interesse moest zijn, ik heb nog een partij bollen liggen. voor een luttele miljoen euro zijn ze de uwe
.Straffe kost!act … valt plat na… cava en … vond ik geen hol aan…een zatte pastoor en voor mij is dat vermoeiend…

Om te komen! Zuigen! In de slaapkamer en in de living.

Zachte ondergrond is idd te verkiezen!
Echt zijn geld waard om te komen! Zodra je ze voelt, zuigen! Ik heb eentje in de slaapkamer en eentje in de living liggen hiervoor.

Jah jong, eens ik me op de datingmarkt gooi, kan het snel gaan!

Als toyboys. Iets meer respect naar mannen toe mag wel!Jah jong, eens ik me op de datingmarkt gooi, kan het snel gaan!
Of las je dat als nieuw speelgoed aangeschaft?![]()
Evenveel als mannen hebben voor vrouwenAls toyboys. Iets meer respect naar mannen toe mag wel!
, beloofd! 
God zij dank!Niet iedereen is een @straight_six![]()

)Jawatte, gij kunt er nogal tegenEn 2u is nog niet zo lang.
Mijn vorige fist date was 5u lang in verschillende cafés.