Tja, hoe moet je anders een kersvers huwelijk omschrijven.Hola!..![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, hoe moet je anders een kersvers huwelijk omschrijven.Hola!..![]()
En dan op het laatste dat kletske zo goed en zo kwaad mogelijk uit dat zakske proberen te slurpen.![]()

Als ge iets gaat willen zien zal je moeten komen
Sinds jullie trouwdag!Mijn vrouw heeft nu ook zoiets dwaas aan de hand.
OT: werk voor vandaag is weer de hond zijn onderste regionen en enige wat ik nu denk is nog 4 dagen. Ik zit hier gewoon te wachten tot de baas eindelijk arriveert met het materiaal (hij ging om 9u-9u30, 10u ten alleralleelaatste hier zijn.... we schrijven bijna 11u intussen). Vroeger zou ik overal zelf achteraan gegaan zijn om alles te trekken.... nu redeneer ik gewoon dat'm het na bouwverlof ook zelf gaat moeten doen.... hij zet mij al wat op de achterbank om mijn collega te laten nemen, mij goed, ik schik mij wel in die rol. Ik sta per uur, niet per stuk.![]()

Toxische relatie, abort!M'n vrouw staat in het onderwijs en Vakantie is alvast met de verkeerde voet van start gegaan. Constant ruzie maken, wenen, hangerig zijn, zagen en klagen.
Random natuurwijf besteld en ze is fantastisch lekker!
Twas sterker dan mezelfReported! Da's niet uit de context da's gewoon vlakaf editten he kameraad!

Goorlap.Als ze maar ook langs achter in gaat.

Dyson ftw! Die suckt hard!
Het is maar zeer fijn, vandaar
Groter nog ni vast gehad![]()
Ah neen wacht ik had de l niet zien staan. Sorry!M'n bruin kakske niet op gehad op zee en nu is mijn hoofd verbrand.

ik was, en ben al jaren fan van Squirten