DiffieHM
Well-known member
Zalig. Zo in het zonnetje rijden met twee jonge grietjes, natuurlijk bijna gekomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalig. Zo in het zonnetje rijden met twee jonge grietjes, natuurlijk bijna gekomen.
Het is geen grote wonde, zijn kutje wat rozer dan bij anderen. Alleszins geen open wonde. Denk dat het gewoon wat pijn doet wanneer hij erop stapt. Ga het proberen inbinden, in de mate dat dat werkt.
Ik kantel hem, alleen was ik vergeten de pikkel uit te klappen. Morgen eens klein ritje mee doen om te checken.![]()
Ik heb juist mijne schoffel kromgetrokkeneen stuk waar ik wat bollen op wou steken en los scheef getrokken.
Eigenstoef stinkt zeggen ze, but okaytoch een 4 tal kut kunnen vasthouden, niet slecht.

2 minuten is doenbaarDe volle vijf minuten hier![]()
Hier sè, onze uitsloverHier misschien 15 min

Beter verbieden, inderdaad.Idd TRUMP legaliseren is zeker niet goed.
Wie laadt zijn wagen nu op aan de Lidl of den Aldi? Kwaliteit "ondermaats". "Cheap ass" laadpalen, de kwaliteit laat te wensen over!ik dacht dat dat hier over elektrische wagens ging.. blijkbaar ist verzeild in Lidl vs aldi....![]()

Heb een opblaasbare pop maar da was echt erover qua werk.
I see what you’re doing hereAfbraak Pt3, Olé, Tword een western bijna met al dat Cowboyisme.
Het wonder is geschiet, gebouw naast me ligt plat, maar mijn carport niet!

Spijtig van de C.100% Van mijn capaciteit is toe gewezen aan dingen in een schunnige cont plaatsen.
Mijn eikel die stilaan wat rimpels begint te vertonen...Waar is de tijd dat het nog een glimmende paarse druif was.
Recht het oog in. fml.
Of die o wat een u had kunnen zijn.Spijtig van de C.
Alez, fijn voor jou!Daar wordt een mens gewoon stil van, van zoveel vleselijk genot.

Hoezo is dat een foef? Heb je daar bewijs voor? Hoe definieer je dat?
Ik heb 1 buur die ik enkel hoor als ze trekt of komt en verder is het goor. Is wel een zaligheid als je met 2 komt.
Gewoon naar de vuurtoren rijden, wachten op random volk, en dan samen knallen.
Nee, in 2020 digitale jongens.![]()