Daar geraak ik onderAllen, @Loser heeft woord gehouden en de lat een niveau hoger gelegd. Gelieve u daar nu _minstens_ aan te houden!
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar geraak ik onderAllen, @Loser heeft woord gehouden en de lat een niveau hoger gelegd. Gelieve u daar nu _minstens_ aan te houden!
![]()

En ik erover!Daar geraak ik onder![]()

Voorspelbaar, yawwnnnnnog eentje om het af te leren![]()
Voorspel
Voorspel
Waar is die lat hier
Een St-Bernard laten vallen en gebroken.
Onlangs vriendin gekregen via BPOST (40 euro)
You've got issues

En een foute naamYou've got issues![]()

Wel is het zo dat wanneer ze een anaal gerelateerd bericht stuurt, ik dat inderdaad niet specifiek thuis vertel. Dat is dan in de zin van "zeg, wat vond jij daarvan vandaag? - roddel roddel". Ik ben daarin ook heel transparant naar mijn partner toe.
En maar mee lezenJonges, kunnen ze daar wat memmen in dat topic![]()
![]()
Ik haal daar soms materiaal uit, niet dat ik elke post erop nalees zeEn maar mee lezen

De poll dient om in te zien in welke langdurige/getrouwde relaties het effectief normaal is dat de partner regelmatig met exact 1 persoon van het andere geslacht (collega, vriend...) afspreekt om met 2 te gaan eten of met 2 iets te gaan drinken. Ik heb het gevoel dat een deel van de bevolking vindt dat dit niet normaal is, en een ander deel vindt dat dat heel normaal is.
Let op: om de poll wat afgelijnd te houden:
Wat niet geldt als een Ja:
- Het mag wel maar het gebeurt nooit. Dat is een Nee.
- Iets drinken met "alle collega's" of "alle vrienden" maar toevallig kon er maar 1 persoon
- "Na de sportles zit ik wel eens in de cafetaria met een vrouw van de sportles"
- Samen naar een optreden, concert, tentoonstelling, museum... gaan puur omdat je beiden grote fan bent
- Afspraken met familie
- Afspreken met een klant/businesspartner om business relaties op te bouwen
- ...
Wat wel geldt als een Ja is wat hier niet boven valt, typisch voorbeeld:
- Met 2 gaan eten
- Met 2 gaan drinken
- Met 2 een stad gaan bezoeken / shoppen
- Met 2 gaan koken / avondje film bij iemand thuis
- ...
Voor de holebi gemeenschap: "het andere geslacht" kan geïnterpreteerd worden als "het geslacht waarop hij/zij valt". Als het gaat om afspraakjes tussen een hetero en een homo of omgekeerd, dan is het best "Andere" te antwoorden omdat dit nogal ingewikkeld wordt. Bij Andere kan ook polyamorie, open relaties enz.
Deze week ook de zoveelste poging. In het weekend zal ik wel eens cheaten als ik op bezoek ben enzo. Maar als ik grotendeels dan al kan beperken zal ik tevreden zijn.
Waarom boren als je kan schuiven?
Gisteren kut en vandaag ook weer kut

A happy man!
.Die rit leek oneindig lang te duren en toen ik uiteindelijk beneden was bleef mijn lichaam hele poos na wiebelen en kwam ik tot de vaststelling dat mijn ene slipper terug boven was belandt. Geen idee hoe zoiets mogelijk is zelfs.
Ik had ondertussen ook nog eens mijn hoofd gestoten waardoor mijn haar los kwam dus ja toen zat ik daar met één schoen aan een ontplofte vogelnest op mijn hoofd.
En nu heb ik een grote blauw, paars, geel/groene plek op mijn achterwerk in de vorm van een verwelkte tulp.