DiffieHM
Well-known member
Mijn vriendin toevallig vandaag twerken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin toevallig vandaag twerken.![]()
Toch eens een kleine edit proberen:De beste blijven toch degene waar ge 0,0 moet aanpassen![]()
Paps had vorige week zijn penis laten zetten en 3x raden wie het nodig vond om haar spekgladde onderkant te testen al zittend.
Het was afschuwelijk. Die rit leek oneindig lang te duren en toen ik uiteindelijk beneden was bleef mijn lichaam hele poos na wiebelen en kwam ik. ondertussen nog eens gestoten waardoor ik ontplofte.
Okay...Ik heb gewoon als kind heel veel geoefend waardoor ik automatisch de techniek van aftrekken en vermenigvuldigen doe zonder er echt bij na te denken. Ik zie het eigenlijk in mijn hoofd op papier staan, en het vereenvoudigt vanzelf tot gemakkelijkere tussenstappen. Ik moet wel nog bewust steken, maar vanaf dan moet ik er niet meer bewust bij nadenken.
Ja ik ben bekend met het begrip "trio"Je begrijpt toch dat het geheel mogelijk is om twee tegelijk te pakken?
Toch eens een kleine edit proberen
tsk, tsk @Myllana , zo'n kleine moeite!Toch eens een kleine proberen
Als je te ver zit ga je het ook wel horen hoor![]()
Het beste wat ze bij mij kunnen krijgen is een goei slet.
de eerste jaren alleen wonen, wipte ik ook regelmatig
Als ik gehurkt in de douche zit maakt het helemaal niet uit wat ik in mijn handen heb. Extra gay it is.
@anders. enkel jij kan dit lezen zonder een verkeerd beeld van mij te vormen.![]()
Bruine vegen, bed nat.
Sven heeft toch gezegd dat hij op Uma zit in het Aquapark? Aangezien zijn broer daar de man van Uma heeft liggen switchen.
Ja dus, hij zegt letterlijk dat hij in die aflevering op Emannuelle heeft gezeten met haar kruis.
- Op mijn borstkast komen en gewoon recht in mijn ogen staren
Kwaliteit > kwantiteit.
...Kwaliteit > kwantiteit.
Laat weten hoe het beviel, dat vlezeke staat al even op mijn wish/to do list.
Dat is geen al te dik stuk vlees dan dat gij hebt.