Waarom mogen we dit niet quoten? Bang dat ze u gaan pakken?Spuit het maar over de spelende kinderen -> srsly quote dit niet gasten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom mogen we dit niet quoten? Bang dat ze u gaan pakken?Spuit het maar over de spelende kinderen -> srsly quote dit niet gasten![]()
ruk ik mannen hun lul dan kan jij een mooie vrouw zomaar verkrachten

Dit loop slecht af

Dit loop slecht af![]()
Vreemd moet me nu in de mond gaan leggen hoor.
Het laatste beetje vloeistof dat er nog in zit, leeg zuigen.
Omdat ge 't zo lief vraagt.Velen onder ons maken wel zo een fases door.
- toelaten dat hem staat: jippie!
- stimuleren om aan te raken: goed gedaan!
- er eens aan likken: geweldig!
Ik heb een gigantische schacht. Als je die helemaal beneden moet steken En je moet nog komen, dan heb je de schat nodig.
met een andere man wil ik die blowjob![]()
het is niet omdat iemand kan proberen om zich tussen ons te wringen dat we daarom maar ineens alle aparte activiteiten moeten vermijden.
Hoe komt het dat die zak elke keer opnieuw leeg is voor je het goed en wel beseft?
Met een lege zak zijn we allemaal al wel eens - meermaals - geëindigd
Het mondgevoel dat die oproept is bijna onweerstaanbaar
Niet iedereen is hier even gevoelig aan, wat kan verklaren waarom de ene die zak onberoerd kan laten, terwijl jij het liefst van al doorschranst.
Het wordt gewoon te gemakkelijk de laatste tijd..Naar mijn idee wilt @Mr. SLASH vooral eens voelen of het wel lekker in de hand ligt.
Hier eenzelfde beleving. Ik kan me al niet meer voorstellen wanneer iets geweigerd is.

Aansluitend bij vorige post...Mr. Slash had het over testen/voelen, vandaar.
Ja, ik mag ook niet klagen hoor.
Uiteraard speelt de frequentie mee, zonder dat ik daar een arbitrair getal op kan plakken genre om de maand is ok en om de week is teveel
En ze blijven daar maar rustig verder stoefen in dat topic.Zo groot is die schacht toch niet.
Ik heb die schacht voor aan de achterkant. iets van een 20 - 30 cm dik. Ik noem dat geen gigantische schacht.
Bij sommige van mijn buren staat de unit ook op.
@Wannez mn boyfriend? Fuck ja
Ik denk dat het wel duidelijk is wie een voorkeur heeft voor poezen?![]()
Mooier wordt het leven niet!Ik zal het nog eens zeggen: FUCK JA![]()

Sinds 100 jaar zo geen rustige zondag gehad.
En daarom ga ik mijn eigen likken.

Myllana is haar yogapants wel waard hoor!

Door deze gare uit de context getrokken post van jou ging ik aan mezelf twijfelen en ben mijn eigen post overnieuw gaan lezen.