Ik heb een relatie van 20 jaar. Ik trek zo wel, dankuwel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een relatie van 20 jaar. Ik trek zo wel, dankuwel.
Tja, kijk. Als je al eens gewoon je eigen curryworst in je mond duwt, heb je toch weer wat uitgespaard.

Beetje verlegen?De serres in laken zijn nog tot volgende week open. Is dat daar zo'n beetje de moeite om wat te schieten of loopt daar gewoon veel te veel volk rond?

Bij deze mijn inzending voor deze challenge.Als topic starter wil ik eens volgende challenge voorstellen voor de rest van de week:
Geen quotes meer met trekken en nemen!
Ofwel hebben we daar allemaal als kind in gelezen waardoor we nu zo'n zieke geest hebben.Ik denk dat Jip en Janneke geschreven wordt door een AI die getrained is op deze thread![]()
.![]()
Tis zelfs niet dat ik 1 specifiek zinneke wil onderlijnen, ALLES is gewoon fout
![]()
![]()
![]()
Mijn dochter bleef maar vragen waarom ik moest lachen.
Bij deze mijn inzending voor deze challenge.
IT ALL MAKES SENSE NOW!!!!Ofwel hebben we daar allemaal als kind in gelezen waardoor we nu zo'n zieke geest hebben.
Een vrij normale reactie als een wildvreemde op u komt en haar betovergrootmoeder op uw zak staat.
Gelukkig dat ik door de typo kon lezen.Hier vanmorgen om 7u06 wakker geworden (wel nestrolan genomen) en was ook direct "waaauw, zo lang !"
![]()
@Mulanik begin nu zelf te twijfelen. Dat ze lang moet recupereren na een nacht met mij kan ik begrijpen maar ik wist niet dat ik een tete a tete heb gehad. Ochja, mijn vrouw moest maar de kat niet bij de melk gezet hebbenGelukkig dat ik door de typo kon lezen.
Maar dus proficiat aan het nieuwe BG koppel @nestorius@Mulan
Ik heb daar geen last van... maar ik kantel mijn pik dan wel lichtjes als ik terug naar boven ga, waardoor deze vlotjes over de string gaat. Misschien eens een stap terug doen en zeer traag kijken wat er misloopt?
Jaat jong, zeer in uw kaken dat ge daar van kunt krijgen!Kwam al nimmer bij van dieje blowjob.
Absoluut!(ja dit gaat gecopy paste worden in die ene thread)

Stop is met mij te verleiden aub. Pas op, ik heb een zwak voor vrouwelijke disney figuren..Jaat jong, zeer in uw kaken dat ge daar van kunt krijgen!
Absoluut!![]()
Oooooeeeeeeuuuw, ene date met mij en je bent terug single!Stop is met mij te verleiden aub. Pas op, ik heb een zwak voor vrouwelijke disney figuren..

Mijn vrouw ga wel mee heOooooeeeeeeuuuw, ene date met mij en je bent terug single!![]()

Ja, maar na een date met @Mulan zweer je alle vrouwen af, en dus ... single.Mijn vrouw ga wel mee he![]()
en dat is een belemmering want.........?Mijn vrouw ga wel mee he![]()

alleen diegene die naar reuzel ruiken?

Post covid is reukzin nog steeds beperkt, dus zelfs dat vormt momenteel geen belemmering.alleen diegene die naar reuzel ruiken?![]()
In dat geval wil ik mss wel eens meegaan, zuigen bij een vijftiger op een Pinarello is mijn ding wel!