Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik dus zei,culturelezwijnen![]()

Tuurlijk kan je duwen. Maar het gaat me om de wijze waar je handmatig moet verplaatsen uit een laadklep, over een parking, Ik ben vrij zeker dat je het al trekkend zal doen.
Tuurlijk kan je duwen. Maar Ik ben vrij zeker dat je het al trekkend zal doen.
Die past hier eigenlijk ook prima. Enkel de emoticon klopte niet.Ik kreeg tape op mijn mond gekleefd van diezelfde meester omdat ik te veel kletste.![]()
Als je kletsen door synoniem zeveren vervangt kan het wel hèDie past hier eigenlijk ook prima. Enkel de emoticon klopte niet.

Hallo iedereen. Ik heb een leuke 3 dagen achter de rug. Nu men ouders en de poes terug zien.
Dank u, boodschap van algemeen nut afgesloten.

Niet 100% mee eens: kan je ook een duwen. En trouwens, in dit specifieke geval: aangezien de achterzijde dicht is, moet et wel in het kot geduwd worden. Anders zat man nu na 12 uur nog altijd te koekeloeren.![]()
Ofwel rechtstreeks onder den douche. Ja![]()
Deze gaat zo hard in verkeerde cont te recht komen
Njom njom. Ik zelf rim wel wat meer het vet.
Nee joh, mijn vriend pompt mij.
Eng? Weet je wat eng is? Dat je met een klasgenoot met je liniaal aan het sabelen bent en de leerkracht die plots komt met zijn grote meetstok en zegt: "nu mag je eens sabelen met mij!" en je een paar lappen met die stok geeft.
Ik zie hem nog altijd voor me met zijn lange zwarte. Als je 1 tafel verkeerd zei dan kwam zijn hoofd bloedrood en moest je voor de trede staan met het nodige geroep en getier tot je alle tafels zonder fout kon opzetten.
Als kind vaak spelen met de matrak
De kinderen krijgen nog altijd “een vleesje” hier![]()
Schoon weer, open houtkot. Ieder zijn ding.Vandaag met man in een houtkot gezet. Betreft een houtkot dat 3 wanden heeft: 2 zijwanden en 1 korte wand. 4e kant is open. Dit voor het goede begrip.
Man staat dus aan open kant met handen, kon nog dieper.
De ene zegt: dieper duwen.
De andere zegt: dieper duwen.
Het betreft dus louter de woordkeuze, geen wereldprobleem, wel oorzaak van discussie en om niet te beïnvloeden zeg ik pas later hoe ik het zie.
De kant waarlangs het open is, heeft geen inkijk!Schoon weer, open houtkot. Ieder zijn ding.