Green Mamba
Well-known member
Kinderen opgeruimd. Met de vakantie slapen ze en nu heb ik ze dus allebei samen met de vuilzak op de stoep gezet, klein en gevaarlijk afval, goodbye my little piggies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kinderen opgeruimd. Met de vakantie slapen ze en nu heb ik ze dus allebei samen met de vuilzak op de stoep gezet, klein en gevaarlijk afval, goodbye my little piggies.
Kom maar <3
Hier bestaat een soort ongeschreven regel dat bepaalde afdelingen steeds dezelfde nemen. Binnen die eilanden is het gewoon: first come, first served. Ik ga wekelijks 1 à 2 keer op kantoor en kom heel vroeg.
IT, HR en finance hebben vaste lekken binnen hun eiland. In principe zou ik daar ook kunnen gaan, maar ze zullen dan wel eens vreemd kijken, net zoals ik vreemd zou kijken als een HR persoon in ons komt.
Nickname is nochtans iamgroot…Uit de foto's kan je totaal niet opmaken hoe groot dat spel is
Oei, ik prik altijd los door achterste
dat was een dikke onbeleefde uitbaatster, wel lekker.

Toen ik ze gisteren ging halen, Die van ons zat en toen ze mij zag kwam ze helemaal tot bij mij gestapt.
soms schiet ik halverwege
ok maar niet in mijn haar en niet in mijn ogen!
Wij spelen hier regelmatig in ons bed en moet ik hem van boven tot onder kusjes geven. En doen alsof ik hem opeet. En komt hij ook.
Wannez kan een héél leuk spelletje zijn

innige deelnemingMijne is amper 3cm lang

En niet bang zijn om te hard te duwen, ge moet zeker zijn dat ge wel effectief voelt.
Kerel van een paar straten verder heeft zo'n ongelofelijke paal tussen z'n benen.
Heel pittig, my ass.
Mooi om je te verlichten!