DiffieHM
Well-known member
Ik vond mijn eerste op mijn 25ste. Nu bijna 12 jaar verder en toch redelijk wat grijs aan de voor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond mijn eerste op mijn 25ste. Nu bijna 12 jaar verder en toch redelijk wat grijs aan de voor.
Ik vond mijn eerste op mijn 25ste. Nu bijna 12 jaar.
"da kom ni in mijn gat, da ziede van hier, ik zen weg"
Ik heb 1 keer getrokken en hij marcheert nog![]()
UITSTEKEND.
Ik heb daar bijna een uur mij afgespeeld.
Die opening is te klein om een harde in te steken.
En het houdt maar niet op over @exCite zijn snokproblemen. Ik denk dat ik ga unsubscriben van die thread.Amaai gij moet ne felle zijn, mijn hand heb ik daar nog nooit mee kunnen breken.
Niks last gehad van de hand, dus da's positief. Qua kracht ging het trouwens ook goed, ik had het veel erger verwacht, ik heb er echt van genoten.
Hoe lang was het geleden van je hand?
Day 2 DOMS is op z’n zachtst uitgedrukt aanwezig, I fucking love it.
Gisteren in de Kinepolis. Stond klaar met mijn zakje
begint daar een charel gewoon met de blote hand te grabbelen
Ik had er geen idee van dat kinderen niet willen. Het leek me zoet spul wat verklaarde waarom die van mij alles slikken, maar blijkbaar is dat dus geen zekerheid.
Ik proef meestal voordat ik mijn dochter geef.

Dat ik er bij het posten op dit forum tegenwoordig oplet dat ik zou kunnen komen.
soms spuit ge dat er ook gewoon in, maar ze kunnen moeilijk anders dan slikken![]()
Ik ken mijn zus goed genoeg om te weten dat ze niet faked, die gaat zelfs mij trekken, 't is haar werk.
Ik kreeg het er niet deftig in. Stoelen achteruit schuiven, radiator die er ook nog stond.
Soit!
Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.![]()
Gewoon houden voor als je binnen een kleine 10 jaar oma bent.
Ahbon, gaade gij aan kindjes beginnen?![]()