Tonerider
Well-known member
that's some kinky shitAlhoewel ik meer fan ben van trappen op de zak om ze wat gevoellozer te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
that's some kinky shitAlhoewel ik meer fan ben van trappen op de zak om ze wat gevoellozer te maken.
Zelfs toen ik die ganse originele post zag moest ik nog altijd naar context zoeken om het niet al te raar te interpreteren.that's some kinky shit
Ge moogt inslikken of uitspuwen van mijn part, maar doorgeven?![]()
Daar sta ik dan, met een bruine vlek op den buitenkant terwijl ik aan de binnenkant aan het likken ben.
Dat soort parkings heb ik ook nooit begrepen.Dat begrijp ik dus niet. In uw gat pakken achter op een parking.
Veel mensen denken echt dat ze untouchable zijn en daarom heel bizar gedrag vertonen.

Well said, my man.Fake boobs zijn voor mij gigantisch en knapper.

Hoh, een gat is een gat zeker? Geen idee jong.Ik wil best met een vriend samenwonen om te dekken.
Komt daar extra gedoe bij kijken buiten de gekende procedure, die ik nu wel wat ken?
Ik zou de achterste willen zijn in ploeg![]()
Zo voorover gebogen staan met nen dude in e spandex pakske achter u spreekt mij evengoed aan.
Dat is hier bijna eens gebeurd. Ik dacht 'tiens die doos ken ik niet'.
dan is het lekker sappig (nat) en smeuiig maar nu is het echt niet te eten.
Dat is zeker een optieEerste helemaal gezogen. Ben dus benieuwd naar het vervolg.…Fuck.
Gewoon stoppen met elke dag in het geniep naar de hoeren gaan, en m'n vriendin wellicht zelf de grootste toeristische sex streek in voeren.
I Know en ik gun het jullie niet!"MAMAAAAA! Ik wil je!" Toch eerst efkes gegniffel vooraleer te roepen: "Ik kom!"![]()

Ok iets waar ik al lang mee in het hoofdje zit....
Doet de meerderheid van de mensen dit, ja of neen.
Ik persoonlijk heb het nog nooit gedaan. Een vuil/vies lijk moet voorbereid zijn. je moet toch lotion in de buurt hebben, en al zeker condooms denk ik dan?
Sommige vrouwen gaan het niet graag hebben maar afhankelijk van de pols, ga ik toch eens de stap wagen bij mijn vriendin.
Ik heb het gevoel dat we hier nog wat quotes uit dat topic gaan tegenkomen.Twee voor de prijs van één!
Mijn huidige vriendin is 15 jaar en ik merk toch dat daar wat rek op zit. vandaar verlang ik wel terug naar een spannertje soms.

ba-dingIk heb het gevoel dat we hier nog wat gaan komen.