Toeval bestaat nietDat handgebaar maakt het af.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toeval bestaat nietDat handgebaar maakt het af.![]()

Haha ik getrokken, wist ik dat ik sowieso ging komen![]()
Die Dacia is recent met 0 sterren uit de euro ncap tests gekomen als compleet onveilig. Daar zou ik nu mijn vrouw of kinderen willen insteken.
in t slechtste geval nog eens 2de vinger ... man man is dat goed gerief. Gewoon blijven duwen tot hij pakt, soms tot wel 2 seconden, maar heb liever dat het veilig is, al is het effectief 2 seconden, heb nog altijd dezelfde vinger als in begin
Slaapkameradvies?Jij mag eruit, ongeacht jouw partner haar status.
Dan zou het erin zijn, toch?Slaapkameradvies?
Hebt ge het nu over het posten van een brief?Dan zou het erin zijn, toch?
Ik zei niet dat het goed slaapkameradvies is.Dan zou het erin zijn, toch?
De hond en ik geraken het misschien wel over meer dingen eens.De hond is het met me eens dat airfryer niet leidt tot iets dat met smaak gegeten kan worden.
Die twee Turkse broers ooit eens laten komen en dat heeft mij meer dan 200 Euro gekost voor nog geen uur werk.
+1 voor correct gebruik van jou/jouw.Jouw sluitspier heb ik gemist.
Dat gaat voor iemand die dat elke dag 10x doet wel snel hoor als ze geen nesten of andere problemen krijgen tijdens het vegen langs onder.

Uw longen zijn aan vervanging toe, gelukkig heb ik er hier twee paar liggen!Morgen is het hier "groot onderhoud".

Verjaardag vandaag. Vanmorgen testritten gedaan op mijn vrouw en nu nog wa chillen in de zetel. Schonen dag gehad![]()
Ja Makila, ge moet ne pas vragen voordat ge steekt eh.hier liggen!
ik zal eens steken!
Slecht nieuws. Hoe oud bent u? Oei? volgens mij heb ik mij vergist van persoon.
snel gaan LOPEN
Proficiat.ik ben ook een klever. ik doe dit ondertussen al 10 jaar

Eéntje waar ik van dacht ...
zo eindigen we nog eens op een D
Als pc gamer ben ik dit al jaren gewoon van niets fysiek in mijn handen te hebben.