DiffieHM
Well-known member
Kunt ge iets doen met nen hondenbal?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt ge iets doen met nen hondenbal?![]()
hij is 17 jaar, zo hard getrokken dat zijn tandjes beginnen uit te vallen.
Best toch wat letten op uw alcoholverbruik.Bon, hier net de boodschap gekregen dat gelet op de leverproblemen ik nu al mag beginnen kijken voor een nieuwe. Ik ben al blij dat de zwaarste in het budget past.
Binnenkort eens wat afspraken maken, heel erg benieuwd naar het gedrag. Nu heb ik de gewone waar ik ongelofelijk tevreden van ben, gaat toch pieken als die weg is.
Opmerking: Ik had uw zin effectief eerst gelezen als een relatiebreuk, dat je gedachten elders zaten en dat hier op dit forum typen daardoor moeilijk is.door mijn gespalkte linkerpink na een (relatie)breuk gaat typen toch niet zoals ik wil![]()

Opmerking: Ik had uw zin effectief eerst gelezen als een relatiebreuk, dat je gedachten elders zaten en dat hier op dit forum typen daardoor moeilijk is.
Tot ik het woordje gespalkte zag staan.![]()

Ahja, uw schaats tiens.Ze heeft mijn pink gebroken? Als ik ooit scheef zou schaatsen dan zal er iets anders gebroken zijn dan mijn pink![]()
Ja die is in twee, zonder twijfel.Ahja, uw schaats tiens.
Ach, zal wel niet veel groter zijn dan uw pink zeker?Ze heeft mijn pink gebroken? Als ik ooit scheef zou schaatsen dan zal er iets anders gebroken zijn dan mijn pink![]()

Ik heb het al gezegd: 't is misschien een kleintje, maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!Ach, zal wel niet veel groter zijn dan uw pink zeker?![]()
Ik heb het al gezegd: 't is misschien een kleintje, maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!
Als ge het zelf zegtHier is het ook nog de kinderversie

Vandaag wat getrokken. En ik zie rechts een vlek. Ik ga moeten schoonblazen.
Eigenlijk best wel teleurgesteld dat er maar 1 trekker was, maar als ik die zie waren er toch nog harder bezig.
Ik heb voor kerst mijn vrouw omgebouwd. Leuke build en een mooi stuk om uit te stallen.
Hahaha, papa's moeten ook kunnen bouwen he ;-)
Das het leuke he, dat je kan afwisselen. Kvond het ook een grootpluspunt.
En idd wel heel mooi om in huis uit te zetten, in tegenstelling tot sommige andere die wel mooie builds zijn, maar qua kleuren nie altijd passen
Moet plezant zijn op crew meetingsToen het BG-bestuur besloot een frontpage te willen, heeft Booka aan mij gevraagd de boel te trekken (ik kan blijkbaar goed trekken).

Ik kom thuis en steek dat ding in de hel op aarde![]()
Okay. Easy now.Ik wil gewoon eens tegen tientallen vreemden botsen. Op zoek gaan naar een goed plekje om tussen wat vreemde mensen te schuren tijdens het verbroederen met andere lotgenoten.
Leg het bloot!Ik heb een sterke voorkeur voor de poepeklets![]()