Ouderdom zeker.Tell me about it.
onze zin om te trekken is gewoon weg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ouderdom zeker.Tell me about it.
onze zin om te trekken is gewoon weg
Ik ben geïnteresseerd in uw spul en wat ge er mee doet.
Stoot van gisteren...
Gisteren een meidendag georganiseerd (Ik, vriendin) en scharen.
Ik kan goed scharen aan 120km/u.
Probeer nog te doen alsof er niets aan de hand is, snel op te staan in de hoop dat niemand het gezien heeft.
Ik probeer de meiden omdat mijn kont pijn doen. Deze keer glijd ik echt plat op mijn rug, neem een man mee tijdens mijn driften en die man was ontzettend boos.
En nu lig ik hier met een opgezwollen enkel, kont kapot en pijnlijke pols. Genoeg actie gehad voor 2021, 22 én 23.
Voordeel is wel dat ik op mijn wenken wordt bediend en niets hoef te doen.![]()

Oudjaar bij vrienden, ik denk dat ze (op zijn) Grieks willen maar eten is dan sowieso bijkomstig. Veul drank. M’n kinderen zijn er niet bij![]()
Gekke feestjes aldaar.Inderdaad nog een aantal gaten gevonden die konden gevuld worden. Betast, bekeken en geroken om ze allemaal te vinden.
Enkel 2 gaten nauwkeurig gealligneerd met de rest, waardoor er maar 10 rechthouden. Vreemd.
van standje veranderen om minder heet te zijn?
Maar als ik dan zo'n warm lijf voel en hand op mijn zij dan smelt ik.Hij komt precies op dezelfde manier als zijn papa maar dat wilt zijn papa niet en soms komt het tot een ruzie tussen die 2.
![]()

Ge had ‘naast mij liggen’ nog moeten schrappen…
TopideeGe had ‘naast mij liggen’ nog moeten schrappen…

. Bij deze aangepast op aanvraag van de crew.'t Is zover. Tijd om de avonturen terug achterwege te laten en de 'serieuze' mezelf te gaan implementeren. We zijn nu al 2,5 weken ver en het is duidelijk dat we beide kiezen om het een kans te geven
De paarden, die neem ik er wel bij (ik zou eigenlijk meermaals moeten, ik ben nog een stevige animal).
Goed, wie neemt er mijne fakkel?
De mijne gaat al jaren mee en die wordt serieus misbruikt...
1x maar?
Refunden mag ook in natura: nodig mij uit![]()
Ik snap u erectie hé,
Maar je hebt als inwoner van dit land daar net allemaal recht op.
Het is voor jou een comfortabeler leven te geven dat wij met plezier maandelijks aftrekken voor onze sociale zekerheid!

Jij was de enige man dit jaar die in mij is gekomen!
Ik realiseer me dat ik hier keihard suck.
Profiteer ervan, mulan doet een kerstactie. Nu maar 140€Niet geschoten is altijd mis en nu maar 140 euro.
Vroeger koste dat idd een maandloon