Enkel maar een ' moeten toevoegen@Tonerider 's zwabber waar ik zo vrolijk van word
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel maar een ' moeten toevoegen@Tonerider 's zwabber waar ik zo vrolijk van word
In het nostalgietopic.Cok rings die goddelijk waren!
Niet die kleine ringen die ze nu hebben maar eerder iets als dit met BBQ smaak.

Daarnet eens zitten denken en besffen dat ik 3 jaar geleden nog door 7 man gedaan werd
Gisteren te horen gekregen dat we weeral een nieuw krijgen. Nummer 8
Ik trek veel te hard, waardoor ik er niet van kan slapen.
Daarnet eens zitten beffen , werk dat 3 jaar geleden nog door 7 man gedaan werd
Begint een beetje een lange rij te worden van dingen die nog gedaan moeten worden..
ik geef een hol over anale zaken uit mijn leven.
Daarstraks bij het rijden van de ring van Russel was het even stilstaand aanschuiven. Achter mij stond een die al meteen quasi in mijn gat stond. Als het niet rap genoeg gaat dan pak je maar een andere.
Sta hier in een binnenspeeltuin met mijn charel te spelen en opeens wordt er in mijn zij gepord. 2 meisjes van 4-5 jaar. Mogen wij ook es spelen?
Ik zeg tuurlijk, spelletje is hier ver gedaan en dan is het aan jullie.
Krijgen wij dan jouw centjes? Met uitgestoken hand.
Wtf???![]()
Leuk dat je zo je best doet op het kampioenschap schijtenEerste partij gevochten.
Helaas op punten verloren.
Eerste 2 rondes waren wel voor mij. Veel kunnen sweepen.
3de ronde 8 tellen gehad maar blijven gaan.
Mijns inziens match 0 maar soit ben blij met mijn prestatie. Hard gevochten en mooie dingen laten zien.
Wat een kick![]()
Integraal gequoted, de firma dankt u!tgoh ja, een pop begint op den duur ook te vervelen![]()
huidhonger zeg ik, huidhonger heb ikIntegraal gequoted, de firma dankt u!

mijn pols, daar heb ik iets in gevoeld bij 't opwarmen al en vandaag doet die echt pijn.
Denk da mijne sander wel paar dagen moeilijk gaat wandelen, had een serieus teut op zijn been.
Plannen voor de volgende zal beetje van t werk afhangen. Nu begint voor mij de drukkere periode terug maar ik heb er wel zin in tbh![]()
Euhm... Have fun?volledig stijf voor mn computer nu

Vroeger vond ik telefoonnummers van mannen onder mijn ruitenwissers die wouden neuken.![]()
Woensdag dag verlof en uiteraard 's morgens dubbel kakaccident in bed, wasmachine vol. De hele dag diarree gehad, tegen 'savonds nog eens een wasmachine vol met kleren. In zo'n situatie wil je echt niet moeten wachten op een ander voor het wasmachine.
Dozen moeten van mij niet altijd heel gevuld zijn, als ze maar mooi zijn
Ik heb lang genoeg met die vod voor mijn mond rondgelopen, de motivatie is er gewoon niet meer om nog te slikken.
Ik ga deze keer pakken wat er te pakken valt
Steven ziet het licht!Blanke mensen zijn slimmer zijn dan zwarten.
Vanaf dat ding omhoog gaat laat ge u toch achteruit bollen? Tis niet dat dat in 2 sec rechtop staat
Mijn penis in de voortuin is volledig opengevallen, nog nooit gebeurd. Vreemd want het is nu niet bepaald winderig of nat geweest.
Wat kan ik best doen, afknippen? Ik was sowieso wel van plan om ze in het voorjaar naar de achtertuin te brengen omdat ze voor vooraan wat groot geworden zijn.