Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Niet toegelaten dubbelaccount
penis, haha

rukken, haha

lettertekens weglaten, haha

alles weglaten, haha

haha

haha

Iemand post penis op het forum.

DiffieHM repost nu, al zijn spieren samentrekkend,

Penis => Pis

in de context thread.

Tonerider veegt het schuim van DiffieHM zijn lippen af met een houten hamer om vervolgens naar huis te gaan en met een mes het schuim van deze hamer zorgvuldig af te snijden en dan smeert hij dit schuim op een substraat van agar en dan plaatst hij dit onder een stolp die hij regelmatig vacuüm trekt.

Huuw huuuw huuw, bromde deze peperdure vacuüm-installatie, waardoor gehele wijken uit zijn gemeente zonder stroom vallen.

Glimlachend kijkt hij naar het DiffieHM-schuim onder de stolp.

Gelukkig kan ne mens al eens lachen hé.

penis, haha

rukken, haha

lettertekens weglaten, haha

alles weglaten, haha

haha

haha

Iemand post penis op het forum.

DiffieHM repost nu, al zijn spieren samentrekkend,

Penis => Pis

in de context thread.

Tonerider veegt het schuim van DiffieHM zijn lippen af met een houten hamer om vervolgens naar huis te gaan en met een mes het schuim van deze hamer zorgvuldig af te snijden en dan smeert hij dit schuim op een substraat van agar en dan plaatst hij dit onder een stolp die hij regelmatig vacuüm trekt.

Huuw huuuw huuw, bromde deze peperdure vacuüm-installatie, waardoor gehele wijken uit zijn gemeente zonder stroom vallen.

Glimlachend kijkt hij naar het DiffieHM-schuim onder de stolp.

Gelukkig kan ne mens al eens lachen hé.
Dag forumgebruiker.

0985597.jpg

jepjep was zo ne pee met one punch man als avatar en was af en toe tof op neinlaaifs

Gisteren witte saus gemaakt ; om dan te merken da warm eten te veel pijn doet aan mijne kapotten tand
maar die van ons was dan content omda ze mijn portie als lunch mee kreeg.
(en een portie ingevrozen en een portie naar de mama gebracht, want da's toch altijd wel wa werk die ballen kuisen)

Hey als ik gay moet worden dan zal het wel zijn voor een kleine gespierde kerel die het achteraf op Instagram gaat zwieren! Als ik zijn verhalen zo wat volg kan die ook met gemak zijne achterkant proper blazen.

Terug
Bovenaan