Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schuine kant aan maken, en nekeer goe smeren met de vaseline en da gaat daar door.
Een aftrekkertje doen we niet. Én het initiatief komt van mijn vriend, hij deed dit al consequent voor ik hem trok. Zelfs als hij zich woensdagavond nog doucht en de kuisvrouw komt donderdag, doet ie dat nog.
We hebben vrienden die ook een gelijkaardige douche hebben en die trekken af na gebruik en dat ziet er eigenlijk niet zo proper uit.

Aftrekken na het douchen is hier ook wel de standaard. Als ik eens ergens anders douche, voelt het zelfs ongemakkelijk om niet af te trekken.
Edit: Damn it. @Mulan was me voor.Aftrekken na het douchen is hier ook wel de standaard. Als ik eens ergens anders een douche neem, voelt het zelfs ongemakkelijk om niet af te trekken.
Toen ik op de knop geklikt had besefte ik het plots. Ik zal hem hier zelf maar al zetten.Dan moet ge zo hard trekken dat ie dat na 4 jaren nog altijd weet
Eigenlijk een ergernis van gisteren, maar kom: een stevige klant, naar mijn zin, (heeft) wat doorgeduwd en dat komt er dan van.
Ik heb me altijd al afgevraagd wie zich laat pakken. Toch blij dat ik zo eens iemand tegenkom.
Ik dacht daarstraks de opblaasbare die nog in de living lag alleen aan de kant te leggen
Blijkbaar de klink van een kast geraak, kwartiertje later was die 50% plat
Heb ze maar weggelegd voor mijn vriendin thuis was of ik moet het aanhoren
Mijn grootmoeder kwam vroeger altijd hiermee

Ik had 't kunnen weten

Dit kan creepy geïnterpreteerd wordengij woont toevallig niet in Temse zekers. Ik heb hier namelijk nog een leeg bewaardoosje.
leveren die ook in België?
creepy confirmed, lopen @Mulan !!leveren die ook in België?
Ik zal de pik eens opnieuw moeten nemen precies.
Opgepast @Hellsdinner @AreVee en @Lakigigar, ge zijt ongekende gevoelens aan het loswikken bij @FlyingHorsemanheb wel wat zin gekregen door de leden die bezig zijn aan Spooktober![]()

Ik trek nogal fel![]()