Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dus of je gaat het niet lang trekken.Ik ga inderdaad bedachtzaam moeten omgaan met dat woord hier.
61cm langer dan de mijne en die past maar nipt![]()
![]()
tuinman komt mij volgende maand aanpakken![]()
Best die tuinman ook eens doorsturen. @Tonerider mag ook afgereden worden.
Het is pas met ouder worden dat je een goeie schede echt kan appreciëren!
Haha, ik herinner me dat ik een zeiknatte vrouw eens moest komen afhalen. Ik had toen warm
rijden is inderdaad niet evident, maar als je het kent valt het mee.
Hier ook 2 dagen getrokken en volgende week verlof genomen om hopelijk ook eens terug wat te schieten.
Gisteren overdag gespoten op parking. Verstand op 0 en gaan.![]()
BIj mij geen fluit tegen de bekken die ik keihard voelde.
Maar wel perfect om opengesneden te worden, vol aan het koteren , geen centje pijn maar wel voelen dat ze aan het trekken en sleuren zijn!
Een gelukzalige smoel mogen ervaren dus.![]()
Andere kijk hieropVolgende week voornamelijk schuren en anaal. Verstand op 0 en gaan.![]()

Dat siert je! En voeg volgende keer je B toe bij heb a.u.b.Ik he anaal nooit gevraagd aan mijn leerlingen.

Ik heb nooit anaal gevraagd tout court!Dat siert je! En voeg volgende keer je B toe bij heb a.u.b.![]()

Ik heb nooit anaal gevraagd tout court!![]()
Ja. Een wasmachine is top.Plots is die weg. *poef* Bij mijn tweede was dat ik een spuit nodig had. Maar eens in actie, zaaaaaalig.
Ik heb een electrische fist waarbij je dat als optie kon kiezen. Knopje duwen en je hoefde zelf niet meer. Heb het niet genomen omdat het alleen te krijgen was op de zwaarste batterij/motor en dus een meerprijs van 1200 euro tov mijn model.
Was een deens merk. Bleek toen legaal te zijn.
Maakt op zich niet veel uit. Het doet bij beide evenveel pijn als je er onder ligt![]()
mensen die sint-niklaas hebben genomen moeten ook willen switchen en zich ook in 'n gat smijten