Sinds een week of 2 heb ik ontdekt dat we met vocht zitten op het lijk. Vocht en schimmel plekken. Hebben jullie enig idee welke firma's ik moet aanspreken om het op te lossen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds een week of 2 heb ik ontdekt dat we met vocht zitten op het lijk. Vocht en schimmel plekken. Hebben jullie enig idee welke firma's ik moet aanspreken om het op te lossen?
Komop! Dieper verdomme!
Niets mis met bears.

Hebben we een darkroom?
Ja, de nieuwe skin maakt wel wat losIk wil terug mijn donkere.
Dit trekt op kl*ten.
Als ik het hier opendoe, wil ik terug trekken.

Laat me gerust nondedjuJa, de nieuwe skin maakt wel wat los![]()
Voor één of andere reden ben ik echt een sucker voor Army Mannen - Good Time - Never Goin' Back - Climax - Uncut
En er zijn er nog wel die ik wil.
Eigenlijk zijn alle interessante Amerikaanse hier nu. Daar begin ik ook een sucker voor aan het worden.
De essentie kon nog beter:Heel wat moeten verwijderen, maar ik denk dat ik de echte essentie van de post eruit heb kunnen halen !!
@MiniJeffrey kan dit bevestigenVoor één of andere reden ben ik echt een sucker voor uncut
I stand corrected
Ik neem altijd de kleinste. Easy peasy
ok, Gert.Ik ben in de nieuwe K3 gekomen![]()
ok, Gert.

Ik heb enkel de overbodige letters en spaties verwijderd, niets toegevoegdIk dacht dat de quotes in dit topic bestaande quotes zouden zijn en geen gemanipuleerde posts die er nooit stonden?![]()
![]()

snachts in het donker zet ik mijn standaard laag, voor al mijn sites/apps.
(2 keer "op", 1 keer "rijden" en 1 keer "kilometers").Idd. Nadat ik in 't straat eerst had leren trekken etc. ging onze pa met mij eerste keer op de baan. Was op een zondagvoormiddag in de industriezone. Was daar echt heel rustig. Maar het was idd beangstigend. Ik werd onnozel. Van gewoon in't straat wat trekken tot zo'n klein ritje waar je met van alles ineens rekening moet houden.
Het gezegde oefening baart kunst is echt meer dan waar in deze, vind ik. Met mijn pa heb ik meer als een jaar vele keren 's avonds in de week een rit gaan maken en telkens in het weekend in alle seizoenen tot ik echt genoeg had gedaan.
SerieusMaar bizar weinig moeten verwijderen(2 keer "op", 1 keer "rijden" en 1 keer "kilometers").
.