DiffieHM
Well-known member
We bewerken hier niet hè, We verwijderen gewoon wat niet relevant ishaha!
mag je ze, naast uit de context trekken, ook bewerken? Zo is het niet moeilijk hé![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We bewerken hier niet hè, We verwijderen gewoon wat niet relevant ishaha!
mag je ze, naast uit de context trekken, ook bewerken? Zo is het niet moeilijk hé![]()

Enkel heel miniem.haha!

over de middag er vol trots mee spelen voor het keukenraam. mijn vrouw heeft heel de wijk bijeen staan krijsen "AAAAAAAAAAAAAAH"![]()
Hoe volwassen mensen zo kunnen flippen voor zoiets kleins snap ik dus niet, maar wel een grappig tafereel.
wij gebruiken ook een panty van ons bomma!
In Merksem kwam echt alles
Frans bleek er beter in te zitten dan gedacht.
een surprise "ménage à trois" dan eigenlijk?ik weet nog dat een vriendje bij me ging komen, en ik had 'm gewaarschuwd voor de priemende buur
Die bakker om de hoek, wel lekker, stront aan 70 cent lol.
We mogen zelfs weer een drankje aanbieden, maar het masker moet opblijven als je komt.
Dit zijn de huidige spelregels![]()
Ik heb daarstraks in de tuin vettig getrokken!
Ongelofelijk hoe sommigen toch kunnen overdrijven over hun edele delen.Ik heb mijn komkommer even een paar dagen uit het oog verloren.... nu is het wel een heeeeeel stevige geworden: 25 cm lang en 5-6 cm diameter.
Denk dat hij hier een Eyes Wide Shut party beschrijft.Ook in parenclubs blijven de regels streng.

En heb je ze zelf geschilderd of laten doen?Hoe plezant is paintballen seg![]()
True, het handwerk zet je al meteen in de juiste richting. Volgende keer eens iets exotischer proberen, hehe.
Geen idee wat je hebt bijgeleerd, maar..Mijn vriendin: "Haal die er maar uit, ontsmet dat en steek dat er terug in."
Na 15 minuten porren hebben we iets bijgeleerd!

Het pikt voor beiden...Geen idee wat je hebt bijgeleerd, maar..
Amai, trio ineenspik voor beiden...
pik voor beiden...
Mijn vriendin laat zaterdag nieuwe gaatjes schieten. Na 15 minuten porren zijn ze er eindelijk door.