Zo heb ik mijn trans het liefst...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo heb ik mijn trans het liefst...
speciaal u gedaan, abusen door mij
Ik vind het zeer leuk dat we samen in de zetel zitten om te spelen. Maar ze zoekt ook actief naar eventuele oplossingen voor situaties of bepaalde objecten als ik alleen aan het spelen ben zonder dat ik hier achter vraag.
Ik heb nu wel het voordeel dat ik een hond heb en ook zin maar als ik kom ben ik wel blij dat ik geweest ben.
Tijdens vissen vandaag geholpen door een andere visser, loved every second of it.
Altijd leuk te zien dat het niet elk voor zich hoeft te zijn![]()

Tzal wel weer eindigen in Uit getrokken
weer getrokken
Tzal wel weer eindigen in Uitgerokken

Ow.. Heeft @Soeplepel zo een vies smaakje of toch wat te dominant?Ik slik niks meer...
Ow.. Heeft @Soeplepel zo een vies smaakje of toch wat te dominant?
Hoe kan het dat ik dat beeld van jullie beide perfect kan verdragen, maar spontaan een yukkieface krijg als ik dat woord lees???Stoute faghag!!
Je weet dat ik alles slik van mijn baby @Soeplepel. En hij kan niet dominant genoeg zijn! #sorrynotsorry

Hoe kan het dat ik dat beeld van jullie beide perfect kan verdragen, maar spontaan een yukkieface krijg als ik dat woord lees???![]()
FtfyWaar zit lepel eigenlijk, I'mlonely. Horny.
Dat is een... Alternatieve benadering?Stok insteken eer ge komt.

Wie heeft er een stok nodig? Dat is geen vereiste meer hoor…Dat is een... Alternatieve benadering?![]()
Het is wel jouw advies he meiske!Wie heeft er een stok nodig? Dat is geen vereiste meer hoor…

Ik zei likstok. In geen enkele rechtbank kan je *zoiets* wettelijk als likstok vastleggen. Dat is patriarchaal fake news.Het is wel jouw advies he meiske!![]()
Hopelijk staat er toch op zijn minst melkglas voorOnze general manager doet het al 10 jaar in ons bedrijf.