Mulan
Well-known member
Oei, dat jij nog twijfelt zelfs!Ach, wie is de papa? @Tonerider of toch @Wannez

Nu stel je me teleur...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, dat jij nog twijfelt zelfs!Ach, wie is de papa? @Tonerider of toch @Wannez

Tjah, die dag vakantie is genoeg geweest om mij terug helemaal in de onwetendheid te brengen. En ik heb zelf de beste troll thread van het jaar gemist. Zo veel schone momenten aan mijn neus voorbij gegaanOei, dat jij nog twijfelt zelfs!
Nu stel je me teleur...![]()

Deze wereld is niet gebaat bij nòg meer nazaten van mijAch, wie is de papa? @Tonerider of toch @Wannez

Deze wereld is niet gebaat bij nòg meer mij![]()
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat dat evengoed geldt voor Tonerider?Deze wereld is niet gebaat bij nòg meer nazaten van mij![]()
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat dat evengoed geldt voor Mulan?
Het is pas een rasechte BeyondGaming baby ALS die bij vroeg-geboorte in de Airfryer-couveuse gaat !!!Thx! Een rasechte BeyondGaming baby dan nog!![]()
damn girl, that`s a bullet straight trough the heartIk denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat dat evengoed geldt voor Tonerider?
Je had dat zélf toch al aangegeven?damn girl, that`s a bullet straight trough the heart

Niemand wilt mij nemen?![]()
Blijkbaar is hondjes haar zwak punt want daar is ze altijd vol lof over.
Bij dezeik voel een quote in het uit de context getrokken quotes topic aankomen
mijne nonkel vraagt of ik wil komen![]()
Maandag namiddag spuit gehad, gisteren last van de gekende stijve, vandaag is dat ook al terug verdwenen.
En deze heeft me erg verast.
lol, was me aan het afvragen of het gepast is om Tuner111 via PM te verwittigen dat hij die fout had gemaakt, maar dit is natuurlijk ook een manier

Ik vind dat er eigenlijk strafpunten mogen uitgedeeld worden voor van die flagrante schrijffouten. Sommige van die zaken zijn er bij ons in de lagere school écht ingedramd. Hoeveel keer dat de leraar bij ver-assen innige deelneming zei. En bv bij "onmiddellijk" zei die dan standaard "met dubbele dekens en dubbele lakens". Bij mij schiet dat 30 jaar later nog steeds door mijn hoofd als ik dat woord schrijflol, was me aan het afvragen of het gepast is om Tuner111 via PM te verwittigen dat hij die fout had gemaakt, maar dit is natuurlijk ook een manier![]()

Correct spellen blijkt elitair te zijn. We moeten fouten schrijven om onze minderbegaafde medemens zich inclusief te laten voelen.Ik vind dat er eigenlijk strafpunten mogen uitgedeeld worden voor van die flagrante schrijffouten. Sommige van die zaken zijn er bij ons in de lagere school écht ingedramd. Hoeveel keer dat de leraar bij ver-assen innige deelneming zei. En bv bij "onmiddellijk" zei die dan standaard "met dubbele dekens en dubbele lakens". Bij mij schiet dat 30 jaar later nog steeds door mijn hoofd als ik dat woord schrijf![]()
@MiniJeffrey Misschien moet ge eens bij Avi zijn buren langsgaan?Onze buren zijn top