Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Oei, dat jij nog twijfelt zelfs! 😱
Nu stel je me teleur... 😔
Tjah, die dag vakantie is genoeg geweest om mij terug helemaal in de onwetendheid te brengen. En ik heb zelf de beste troll thread van het jaar gemist. Zo veel schone momenten aan mijn neus voorbij gegaan :headshake::headshake::headshake:

lol, was me aan het afvragen of het gepast is om Tuner111 via PM te verwittigen dat hij die fout had gemaakt, maar dit is natuurlijk ook een manier :p
Ik vind dat er eigenlijk strafpunten mogen uitgedeeld worden voor van die flagrante schrijffouten. Sommige van die zaken zijn er bij ons in de lagere school écht ingedramd. Hoeveel keer dat de leraar bij ver-assen innige deelneming zei. En bv bij "onmiddellijk" zei die dan standaard "met dubbele dekens en dubbele lakens". Bij mij schiet dat 30 jaar later nog steeds door mijn hoofd als ik dat woord schrijf 🙀

Ik vind dat er eigenlijk strafpunten mogen uitgedeeld worden voor van die flagrante schrijffouten. Sommige van die zaken zijn er bij ons in de lagere school écht ingedramd. Hoeveel keer dat de leraar bij ver-assen innige deelneming zei. En bv bij "onmiddellijk" zei die dan standaard "met dubbele dekens en dubbele lakens". Bij mij schiet dat 30 jaar later nog steeds door mijn hoofd als ik dat woord schrijf 🙀
Correct spellen blijkt elitair te zijn. We moeten fouten schrijven om onze minderbegaafde medemens zich inclusief te laten voelen.

bij mij is dat wel 'grappig'. Anderen hun dt-fouten en aanverwanten merk ik direct op, maar als ik zelf schrijf mis ik ook echt veel. Ook met de -n maak ik veel fouten (bijv. seconde of seconden, beide of beiden). Dikwijls komt dat door gewoon te snel willen zijn of zinnen te herschrijven, maar zelfs als ik nog eens herlees, blijven er best wat fouten staan.

Terug
Bovenaan