Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

cartoon-old-lady-with-sagging-boobs-birthday-card.webp
Als er anders wel tieten of piemels rondvliegen, lijken jullie mij niet leeftijdsadequaat gebouwd 🤔

Volgens mij heeft @Tonerider een fetish voor mannen die hun lippen aflikken (misschien ook nog wat anders, maar daar spreek ik mij niet over uit want ik zie het niet. En wat ge niet zeker weet moogt ge niet zeggen). En nu komt er al een stofbril bij kijken, zodat er niks in de ogen vliegt. Grrrrr....

rostromiedo.jpg

Volgens mij heeft @Tonerider een fetish voor mannen die hun lippen aflikken (misschien ook nog wat anders, maar daar spreek ik mij niet over uit want ik zie het niet. En wat ge niet zeker weet moogt ge niet zeggen). En nu komt er al een stofbril bij kijken, zodat er niks in de ogen vliegt. Grrrrr....

rostromiedo.jpg
Je bent toch fan van brillen Eline? Misschien kun je een design stofbril uitbrengen. De winst delen we dan wel. (of je betaalt in natura)

Het hangt ervanaf of u graag pret in uw ‘oog’ hebt, best case is dat likken aan uw oogballen, worst case is dat prutsen aan een oog dat graag gesloten blijft.

ik zou voor knaken, cash, euro’s gaan.

Het hangt ervanaf of u graag pret in uw ‘oog’ hebt, best case is dat likken aan uw oogballen, worst case is dat prutsen aan een oog dat graag gesloten blijft.

ik zou voor knaken, cash, euro’s gaan.
Die mop van piemel in oog is al gemaakt door mij, dan nog ééns door @Nahrtent en gij zijt den derde.

Bijna niemand kan hier lezen of iets onthouden of zelf iets verzinnen. Ik ben het beu @Lt. ZweedVoet, ik had beter verwacht van u.

Edit:

recipe4hate soortgelijke mop, ge zijt de vierde @Lt. ZweedVoet

Terug
Bovenaan