Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moogt elke dag van de week een ander koppel laten langskomen om te swingen maar ge moogt die koppels niet gelijktijdig op zaterdagavond laten komen.
Als er anders wel tieten of piemels rondvliegen, lijken jullie mij niet leeftijdsadequaat gebouwd

Probeer je van je Baby af te raken die je aan 90 euro aankocht en voor 40 euro aanprijst op 2de-hands. Gaan ze je lowballen naar 30 euro. Als je het niet kan betalen, contacteer me dan ook niet.
En ik heb altijd graag een houvast om van te vertrekken.
ik haat die velletjes
Je bent toch fan van brillen Eline? Misschien kun je een design stofbril uitbrengen. De winst delen we dan wel. (of je betaalt in natura)Volgens mij heeft @Tonerider een fetish voor mannen die hun lippen aflikken (misschien ook nog wat anders, maar daar spreek ik mij niet over uit want ik zie het niet. En wat ge niet zeker weet moogt ge niet zeggen). En nu komt er al een stofbril bij kijken, zodat er niks in de ogen vliegt. Grrrrr....
![]()
Die mop van piemel in oog is al gemaakt door mij, dan nog ééns door @Nahrtent en gij zijt den derde.Het hangt ervanaf of u graag pret in uw ‘oog’ hebt, best case is dat likken aan uw oogballen, worst case is dat prutsen aan een oog dat graag gesloten blijft.
ik zou voor knaken, cash, euro’s gaan.
Dat kan goed zijn, maar die van mij is het beste.Die mop van piemel in oog is al gemaakt door mij, dan nog ééns door @Nahrtent en gij zijt den derde.
Bijna niemand kan hier lezen of iets onthouden of zelf iets verzinnen. Ik ben het beu @Lt. ZweedVoet, ik had beter verwacht van u.
Edit:
recipe4hate soortgelijke mop, ge zijt de vierde @Lt. ZweedVoet
Ik ben aan het twijfelen of ik die mop wel gemaakt heb. Maar kan ik al mijn berichten controleren hierop?Dat kan goed zijn, maar die van mij is het beste.
Met enkel een ruk zijt ge niet veel
toyboy neger kan mij vaak nemen dat ik dan niet kan zitten
Als dat een béétje is dan wil ik niet weten wat het wordt als ge ergens veel moeite voor doetBeetje knip en plakwerk en een woordje moeten inkorten maar je hebt het wel gezegd.
Aangezien je me niet negeert wil het zeggen dat je me leuk vindt.Als dat een béétje is dan wil ik niet weten wat het wordt als ge ergens veel moeite voor doet

Bij het boren v gaten schiet ik precies door, alsof daar een stukje open ruimte achter zit.
Goh, ik denk dat ik na een goeie cm of 2 erdoor ´schoot´, moeilijk in te schatten.
Dus beter met de schroeffunctie boren?
en gat is een gat zoals ze bij ons zeggenIk ben een man en heb geen voorkeur, ik heb eerst een man gehad en nu een vrouw, er moet een klik zijn maar of dat nu een man of vrouw is maakt geen verschil.