GETHEZ
Well-known member
Bravo zou 'k zeggenhier getrokken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bravo zou 'k zeggenhier getrokken
Ik zou zeggen gewoon doen, enjoy life.
#lifegoalsEn koop u dan ne plastic intex ipv hottub, zolang K3 water heeft om in te splashen zullen die wel content zijn ;-)
Er zijn altijd dingen die gaan bijblijven, maar de eerste keer blijft wel bij de meesten iets dat ze niet vergeten. Dat en alles met kinderen.
Gewoon ernaast leggen als jij erop wil gaan, simpel.
Ik wist niet dat Donald Duck homoseksueel was.Klinkt eigenlijk meer alsof Donald Duck in je darmen zit.
Hij zal dat waarschijnlijk gewoon verkeerd inschatten, mede omdat hij zelf een kleinere heeft. bij mezelf ook nog niet volgroeid en een kleinere.
Die vallen gewoon op omdat ge dat ziet bewegen.
Dankbaar topicIk begrijp toch niet waarom zo veel mensen een gigantische willen. Tis gewoon de verhouding die niet past, te groot.
Maar ik ben dan ook niet de referentie (een kleintje).

Slechts 2 lijntjes baida![]()
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert.
Als ik aggressief kom worden ze boos omdat ik 'uit het niks kom'. Moeilijk om iedereen te vreden te stellen.
Dat is wel erg knus bij elkaar.46m² voor een gezin van 4
Als je iets op onze kitchen table dynamic aan te merken hebt, zeg het maar.Dat is wel erg knus bij elkaar.
Mijn ex had opening. Eerst vond ik dat wel cool, maar toen ik haar effectief eens zag, heb ik het uitgemaakt. Ik vond het een serieuze rode vlag.
Ik heb 1 vriend en da's echt een mens.

Druk bezigGisteren namiddag getrokken, deze morgen opnieuw gedaan. Ik moet niet meer
Roger that nine alpha...ruk bezig
Nu je moet echt, ECHT DE MOTIVATIE EN WILSKRACHT hebben om door die spleet te geraken.
Dan kunnen beginnen met alles te poetsen en wassen, wat een KUTavond was mij dat.
Zou dit passen?
- 39.5mm Diameter
Seks na 25 jaar huwelijk?Het is Best saai maar nog wel aangenaam om te komen.
Dat vlees dat gleed gewoon binnen ,glad , zacht van smaak je moest echt niet kauwen als je niet wou gewoon platdrukken met de tong en slikken.
Eens een kerel op film gehad die eerst aan mij zat te friemelen, maar er niet in geraakte. Daarna is hij wel in een andere geraakt...
We aten samen wafels met slagroom en aardbeien, in onze pampers. We hebben daar nog foto's van.