DiffieHM
Well-known member
ich zit mich met een gedwongen identiteitscrisisDa begint hier thicc tegen te slaan al uw avatar changes. Op den duur weet ik nimeer wie wie is... :unsicher:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ich zit mich met een gedwongen identiteitscrisisDa begint hier thicc tegen te slaan al uw avatar changes. Op den duur weet ik nimeer wie wie is... :unsicher:

ich zit mich met een gedwongen identiteitscrisis![]()
Nog nooit van gehoord.![]()
Ahma wacht, t'is den Diffie![]()
Een beetje nattigheid her en der maakt een direct een pak beter een aantrekkelijker om naar te kijken.
Zijn piemel is blank, veel dieper wou ik er niet op ingaan...
Gisteren een paar ferme gepasseerd hier (Zuid-West-Vlaanderen). blank en in mijn tuin. Het is wel snel getrokken allemaal.
Voor het eerst in weken (maanden?) nog eens. Prima, we hebben hier een stevige lading gekregen.
Matrassen zijn voor later.
![]()
Ergste mazelenepidemie van 21e eeuw teistert Verenigde Staten | VRT NWS Nieuws
De Verenigde Staten maken sinds begin 2025 hun ergste mazelenepidemie in meer dan dertig jaar mee. Dat blijkt uit een telling van de universiteit Johns Hopkins.www.vrt.be
Zal niet beteren met anti-vaxxer Kennedy als minister van gezondheid
Nee, geen ervaring mee.Iemand ervaring met een gat zonder dat het gay lijkt?
zo gewoon chill in een zitten.
zo puur random met onbekenden. Lijkt me nog wel tof.
Ik wil rauwe onbewerkte beelden van een amateur zien
Een goeie opbouw is inderdaad belangrijk om ze te laten komen. Het draait niet alleen om de man zijn plezier!de verwachtingen zijn gewoon hoger gespannen. Temeer omdat de opbouw (voorlopig) ontbreekt. Wil je dan moet de opbouw nu echt wel gaan beginnen. Tenzij er dus een komt, maar zal sowieso niet lang volhouden.
Strapons kunnen pijn doen.Opnieuw was de verdoving niet volledig ingewerkt toen ze begon te boren.
FML
Dju toch hè. Ik had hem laten liggen omdat het een vrouwelijke tandarts was. Waarom ben ik in godsnaam niet op strapons gekomenStrapons kunnen pijn doen.

Ge moet u niet schamen voor een orgasme... No orgasm shaming hier. Alleen is de vraag, wie gaat die boel opkuisen?Dju toch hè. Ik hem vrouwelijk. Waarom ben ik in godsnaam op strapon gekomen![]()

doe het altijd met m'n zus of moeder, gevolgd door een koffie of iets fris.
Een mooi sociaal gebeuren eigenlijk.

2 keer met 4 en 1 keer met 3. Nog niet met 2.
Tis minder complex. Niet te onderschatten.
Veel kleine actietjes.![]()
Mkay, zet het dan terug rechtbuttplug scheef
Pietje nemen, niks herinneren.
Ik vind het niet erg dat het een zwarte is.