Dat is ook niet zo netjes he.De vrouw gisteren wat lastig omdat ze voor de tv wou en ik eigenlijk mijn eigen wou hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook niet zo netjes he.De vrouw gisteren wat lastig omdat ze voor de tv wou en ik eigenlijk mijn eigen wou hebben.
Ooit ene keer gedaan en toen was ze lastig dat ik teveel naar de TV aan het kijken was. Baywatch stond op...Dat is ook niet zo netjes he.
Mag dat ook in Zuid Koreaanse Won zijn?Terug beschikbaar, koper had ruzie met zijn vrouw omdat hij een maandloon wou uitgeven aan een GPU en heeft dus last minute afgezegd
Min = 1700
Meeneem = 1850

Gelukzak!Vrouw elke dag urenlang bezig geweest. komende. nog lang niet. Ze kan het ook laten voor wat het is, maar daar gaat die gegarandeerd spijt van hebben.
Is mensenhandel niet verboden?Ik deed vroeger best wat sport: verschillende groepslessen per week, uren op pad met de koersfiets en personal training. Ik zie niet hoe ik met een baby nog op mijn koersfiets geraak, overweeg hem te verkopen.
Ik vind die van Belisol er beter uitzien.Eens geprobeerd om Ramen te maken. Vrij goed gelukt, was echt lekker.
![]()
De ingesneden bockworst van de friturist in mijn vrouw, die heeft er zijn werk van gemaakt! BEHOLD!
Easy there, tiger.M'n raket zit al ergens in een doos, gvd, 't is zo'n irritante die graag in de aanval gaat.
Dat is geen geld!ziezo, vrijdag komen ze langs.
ben eens benieuwd, na jaren van twijfelen, toch eens de knoop door gehakt.
En als het tegen valt, kan ik terug hé.
trio dus. 42 euro.
*iemand antwoordt*iemand die weet of er een nieuwe plug beschikbaar is die wel werkt?
thanks.
Edge was geen probleem....
Nuttiger lijkt me om vlot met ejaculaties om te gaan. Dat wordt al veel complexer als je bvb kinderen hebt. In de eerste plaats zou ik dan vooral een checklist aanleggen met alles wat je zeker nodig hebt als je snel moet ejaculeren en enkele dagen buitenshuis moet overleven.
Blijkbaar is er een app/site waar je ze dan belt om ze te berispen en te dreigen met de zak. Doodsangsten.
Dat is snel. Waar koop je zoiets?Twee vogelkotjes opgehangen, na 5 minuten al bezocht en bespoten!
In één ruk een gezicht vol over mijn eigen 5-jarige zoon
Als je dat nu nog niet weet.Dat bedoelde ik met een manuele, ik ben niet vies van wat hard werk, maar vraag me af of het even goed zijn werk doet?
Heel tevreden hier. Zit er bijna elke dag op.
Of ik heb hem gekocht om toch nog ergens op te mogen zitten.Duidelijk nog niet heel lang getrouwd! Mac-BC b jealous!
Nooit gesnapt dat mensen zich laten storen door berichten of whatsapp of godbetert
Anyway, beste, smijt wat centen op tafel ipv lame berichten te sturen. Ik wil best voor 2-5-10 euro op zaterdag ipv zondag wat trekken. Maar niet omdat je een bericht stuurt...
Wij hebben net hetzelfde gehad. Ook al relatief droog en hard maar toch, ik kon er niet om lachen.
Reetjes vossen.