Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Beste vrienden,

Enkele weken geleden botste ik op een
one night stand met een zeescout-jongetje, dan moet je daarover uiteraard discussiëren en de beelden bekijken.

Ik twijfel.
Zou dit blijvende trauma's nalaten of zou dit een verrijking zijn van jouw leven?

Doen jullie het of niet? En waarom?

Edit: Te nemen of te laten.

Mijn allerbeste vriendin. Ik heb het gevoel dat zij mij 100% begrijpt en vice versa. Ik ga een knappe vrouwelijke collega uitgebreid sms'n. stiekem spannende berichtjes sturen en met mijn spel gaan op die glibberige strook. Dat is simpelweg es checken of je jezelf kan verbeteren en ondertussen uw partner gebruiken. Ik kan daar respect voor opbrengen.

- voor Monica Bellucci
But, why??

IyFj.gif

Dat is een serieuze tap out @Slyke....

Ik vraag me eigenlijk af of ge het wel verdient om in mijn draad mee te zetelen.

#disappoint

Hangt af van kantoor tot kantoor, er zijn veel notarissen die wel een zeer goed team hebben. Als je niet tevreden bent zou ik zeggen probeer het eens op een ander, want er zitten soms grote kwaliteitsverschillen tussen terwijl de kosten overal ongeveer gelijk zijn.
Mijn vrouwelijke notaris is inderdaad geen misse, maar you do you @Xeo

Boys, echt zo´n gedrochten. Hier morgen nog eens een , na mijn laatste ervaringen is de goesting nog altijd.

3 matches op een week tijd. Waarvan 1tje knap en 1 super knappe. morgen gaan de apps er hier even af, de goesting is even over
Zo vriendelijk dat jij voor de gedrochten gaat zodat de knappe voor ons overblijven!

Ik probeer voor de eerste keer de wand te gebruiken en de resultaten zijn zoals ik verwacht bedenkelijk

-Ik gebruik een gewone -> dom, want dit krijgt geen deftig gevoel

Morgen komt normaal mijn stalen aan en pik ik een in de winkel, dus... misschien morgen thuis...

Nee, waarschijnlijk niet,.

Terug
Bovenaan