Avondland
Well-known member
Knabbelde gij aan uw vlezeke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knabbelde gij aan uw vlezeke?
Beste vrienden,
Enkele weken geleden botste ik op een
one night stand met een zeescout-jongetje, dan moet je daarover uiteraard discussiëren en de beelden bekijken.
Ik twijfel.
Zou dit blijvende trauma's nalaten of zou dit een verrijking zijn van jouw leven?
Doen jullie het of niet? En waarom?
Edit: Te nemen of te laten.
ik zou mij gerust elke 3 jaar af trekken.
Als freelancer in IT zou ik waarschijnlijk niet veel anders kunnen.
Mijn allerbeste vriendin. Ik heb het gevoel dat zij mij 100% begrijpt en vice versa. Ik ga een knappe vrouwelijke collega uitgebreid sms'n. stiekem spannende berichtjes sturen en met mijn spel gaan op die glibberige strook. Dat is simpelweg es checken of je jezelf kan verbeteren en ondertussen uw partner gebruiken. Ik kan daar respect voor opbrengen.
Door omstandigheden is dat er nog niet van gekomen, maar het gaat toch raar doen wanneer hij even tijd, dan stuur ik een bericht via Messenger/What'sapp, dan kijkt hij wanneer hij goesting heeft.
Ik gebruik altijd opblaasdingen.Smijt dat dan ergens op zolder tot ik het eens kan gebruiken.
Mijn avonturen gaan verder. Deze keer voor het eerst genomen!
Niet slecht maar ook niet wauw. Kleiner dan verwacht en iets te puntig (that's what he said).
Achteraf gezien had ik beter bijgehouden wat ik allemaal voor het eerst probeer om er een soort 'tier' lijst van te maken...
Niet vergeten afspreken of je zittend of staand afveegt.Concreet: Kijk eens samen hoe je kan ontlasten.
Happy wife, happy life.
Dat is zeer opmerkelijkIk ben 29 jaar oud en vond het wat opmerkelijk dat er toch een groot aantal mensen één of meerdere kinderen van toch al een paar jaar oud doen.

Ik heb mijn eerste kind op mijn 29ste getrokken.
Mijn vrouwelijke notaris is inderdaad geen misse, maar you do you @XeoHangt af van kantoor tot kantoor, er zijn veel notarissen die wel een zeer goed team hebben. Als je niet tevreden bent zou ik zeggen probeer het eens op een ander, want er zitten soms grote kwaliteitsverschillen tussen terwijl de kosten overal ongeveer gelijk zijn.
T'is maar hoe ge het concept 'swingen' zelf benoemt i guess?Kheb wel meer anciens van zwam gehad.
Ik denk dat gij meer contact had met mijn man?
Ik kan alleen zeggen dat ik regelmatig ananas koop en dat ligt het stabielst op zijne kop in zo'n winkelkar.T'is maar hoe ge het concept 'swingen' zelf benoemt i guess?
Ge moet da in de winkelkar swingen eh...Ik kan alleen zeggen dat ik regelmatig ananas koop en dat ligt het stabielst op zijne kop in zo'n winkelkar.
Iemand nog recente ervaring met speed? (en zoja, waar?)
Collega van mij is onlangs op speed geweest in het Brusselse, maar was enorm teleurgesteld in de werking.
Dat is zo ja. Hier ook jaren moeten slikken om margi feestjes te houden.
Twas zelfs zo dat elk jaar bij de eerste droge 18/19graden dag de keet op stelten stond..
Zo vriendelijk dat jij voor de gedrochten gaat zodat de knappe voor ons overblijven!Boys, echt zo´n gedrochten. Hier morgen nog eens een , na mijn laatste ervaringen is de goesting nog altijd.
3 matches op een week tijd. Waarvan 1tje knap en 1 super knappe. morgen gaan de apps er hier even af, de goesting is even over
Uw ogen raspen klinkt toch wel bijzonder pijnlijk.maar sinds ik het zelf rasp zijn de schellen van mijn ogen gevallen.
Surtout.als ge stijf staat, denkt ge niet zo helder meer.
Ik probeer voor de eerste keer de wand te gebruiken en de resultaten zijn zoals ik verwacht bedenkelijk
-Ik gebruik een gewone -> dom, want dit krijgt geen deftig gevoel
Morgen komt normaal mijn stalen aan en pik ik een in de winkel, dus... misschien morgen thuis...
Nee, waarschijnlijk niet,.