MisterV
Well-known member
Dien uw ontslag in, pak u een dag sollicitatieverlof. Ga met je pik op uw vrouw zodat je scoort op 30 seconden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dien uw ontslag in, pak u een dag sollicitatieverlof. Ga met je pik op uw vrouw zodat je scoort op 30 seconden.
Genova ligt iets noordelijker in Liguria en is veel authentieker; een karaktervolle havenstad met wat kleine stranden en een groot aquarium voor de kinderen.
Wanneer kwam jij?![]()
Zalig , ik neem er elk jaar wel een dag verlof voor. Buiten is het heerlijk rustig en een beetje geilen daar.
Toch niets zo zalig om dat plastiekje rond te wikkelen, er in, en dan laten pronken.
Eens goed duwen en dat past wel. Steek er voor de nacht nog bij zodat het arm kind toch niet van de honger sterft.
M'n vrouw stuurde: 'wanneer beginnen we eraan?' Ik kan mij inbeelden eens je er een goede routine kan insteken en je het wat gewoon wordt, het plezant kan zijn. Zelf heb ik 0,0 ervaring.
zie wel dat de mods fan zijn van andermans lid.Een voorbeeldig lid wil ik liever niet wegjagen.![]()
Is dat een constatatie of een vraag?zie wel dat de mods fan zijn van andermans lid.
een constatatie.Is dat een constatatie of een vraag?
Not sure if seriouseen constatatie.
Maar ben ik welkom met mijn klein frietje of ga ik toch wat scheef bekeken worden?
Not serieus if sureNot sure if serious
Ervaringen en tips in het grote BeyondGaming Dating topic.Ik zit al weken zonder doos om mijn in te doen en ik kom gewoon geen dozen meer tegen moet nu echt gaan ZOEKEN naar dozen echt in wa voor de wereld leven wij feitelijk
Kakker?7-0 droog in de …

Mand?Kakker?
Anus ?
Reet ?
Schijter ?
Fartstation?
Kont?
Achterwerk
Bil?
Zitvlak?
Bips?
Gat?
Stuit?
krent?
Aars?
Derrière ?
Poeper ?
ACHTERDEEL ?
Olleke?
Poepenolleke?
Tell us![]()
Wijze raad.palen. Zoveel als het uitkomt, aangenaam aanvoelt en binnen de agenda's past.
Zes cm ver in Putain is godverdomme goed seg.
Vriendin komt gisteren thuis: "Ik denk dat ik gefist ben."
3-0 dus he vrienden!