Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Femke Bol, enorm veel respect voor de sportieve prestaties, maar als ik die hoor praten moet ik altijd aan die sketch van In De Gloria denken.
Dit doet mij denken aan deze serie :)
Maar dat in het vet is belangrijker + ik vind haar ook een sympathieke.

Deed jij geen avondcursus fysica tegenwoordig?
🤫
Tegen de tijd dat de fysicacursus voltooid is, zal Dewdrop al lang zelf een expat zijn in een ver Zuiders land, met temperaturen die oplopen tot 40 graden en soms afgestraft worden met een milde 38 graden 's nachts.

Ik ben de echtgenoot die trekt.
Aan het training voor een armworstelcarrière?

giphy.gif

maar als ik zie hoe sommige discussies hier pagina's lang tot niets leiden snap ik soms niet hoe jullie de moeite kunnen blijven opbrengen.
Is dat niet in veel topics en/of veel discussies het geval? :tongue:

Soms heeft Piet mening A, dan is Bart kwaad op Piet en zegt Bart dat het B is en dat A dikke onzin is. Dan is het ruzie voor x pagina's lang. Piet poogt Bart te overtuigen, Bart probeert Piet te overtuigen. Soms trommelt Bart (of Piet) dan vriendjes op die dan Piet (of Bart) massaal in koor een :unsure: (en andersom een like) geven.

Op het einde van x pagina's knallende ruzie denkt Bart dat hij Piet overtuigd heeft. De praktijk? Piet is het gewoon beu of is finaal het afgebold en Piet heeft nog altijd mening 'A'.

Terug
Bovenaan