MisterV
Well-known member
Elk zijn fetishzo lang de poetshulptandenborsten gebruikt om schoon te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elk zijn fetishzo lang de poetshulptandenborsten gebruikt om schoon te maken.
Daar kan niemand iets op tegen hebben.Elk zijn fetish
Toch niet zolang het geen poetsman is.Daar kan niemand iets op tegen hebben.
Voor ieder wat wils!Toch niet zolang het geen poetsman is.
Gisteren ook wel wat miserie gehad met die impalers.
Inderdaad. Ik was ook in de war, want ik heb vroeger altijd over trekken en stoten horen spreken. Vroeg me zelfs af of dit ineens iets anders was.
Ondergepresteerd door de stress en de druk imho.
Dit doet mij denken aan deze serieFemke Bol, enorm veel respect voor de sportieve prestaties, maar als ik die hoor praten moet ik altijd aan die sketch van In De Gloria denken.

Genoteerd. We blijven op zoek gaan naar een hete fysicaboy voor jou!Een gameboy is nergens voor nodig
Deed jij geen avondcursus fysica tegenwoordig?Genoteerd. We blijven op zoek gaan naar een hete fysicaboy voor jou!
Deed jij geen avondcursus fysica tegenwoordig?

Aan het training voor een armworstelcarrière?Ik ben de echtgenoot die trekt.
Ge weet toch dat ge diarree kunt krijgen van veel te zuipen?ik ben honderd per honderd zuiper.
Ah, ge weet het intussen.Ik heb eigenhandig voor een milieuramp gezorgd.
Op tafel als de kinderen in bed liggen kan nochtans wel iets hebben.aan tafel is hier een no-go. Mijn man durft er ook wel eens naar grijpen, maar daar zal ik steeds iets van zeggen. Vind ik ook allesbehalve een voorbeeld naar de kinderen toe.
Of in de poep, uiteraardOp tafel als de kinderen in bed liggen kan nochtans wel iets hebben.

Is dat niet in veel topics en/of veel discussies het geval?maar als ik zie hoe sommige discussies hier pagina's lang tot niets leiden snap ik soms niet hoe jullie de moeite kunnen blijven opbrengen.

(en andersom een like) geven.Neen sorry.@makila heb je weer gezeten op uwen? Kan je aub eens de mijne vervuilen![]()
excuses aanvaard, gewoon niet meer doen dussorry
Ineens weer zo'n retestrakke kut op ons dak.