Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Ik gebruik bollen.
1720097729765.png

Ik vroeg me af, of er mensen zijn hier, die vaak wilde fantasieën hebben over over mensen in hun eigen kringen.

Maar ik kan me toch wel voorstellen dat er velen zijn die een oogje hebben op iemand in hun eigen kringen, maar die bezet of onbereikbaar is.

Persoonlijk heb ik ook een kameraad.
Wij gaan veel samen uit, en ik heb al es laten vallen tegen hem, na enkele glazen welteverstaan, dat we bij onze volgende reis eens moeten. Gelukkig kan hij daar nog wel mee overweg, en heeft het zelfs al tegen zijn vrouw gezegd ook.

Toeval wou nu dat die een maand geleden aan mijn deur stond, op één van mijn thuiswerkdagen. om te pompen. Al was die nog voor 80 % hard.

Dat lijkt me toch geen goed idee, om dat in de duik te doen. Want als dat dan een leuke ervaring zou zijn, zouden we dat wellicht blijven herhalen, tot we ooit tegen de lamp lopen.

Maar mijn vraag dus: zijn hier andere forum leden met een gelijkaardige situatie? Een vriend waar je een oogje op hebt?
En is daar dan al eens iets meer bij gebeurd?
Ga ervoor, ontdek deze nieuwe kant van jezelf!

Opnieuw in het zonnetje in de hangmat gelegen. Het zal van de regio afhangen..... of hoe negatief/positief je naar de dingen kijkt.
Je mag nu binnenkort ook in dat topic melden dat je hangmatje in Tenerife hangt, tussen 2 palmbomen, wapperend en voortbewogen door twee hitsige blondines.
Het is niet goed voor de moraal van het lente/zomer topic, dat we niet gans de context kennen...

Vanochtend vroeg getrokken. Omstreeks 5.50 zaten we op het voorziene bankje wanneer plots twee kleine reetjes opduiken voor ons. Wij hielden ons natuurlijk super stil want we wilde snuffelen. Uiteindelijk tien minuten zitten bestuderen van op echt 2-3meter afstand. Fantastisch moment en natuurlijk geweldig om de dag zo te beginnen. Eerste keer dat ik een reet heb kunnen bekijken.

Terug
Bovenaan