Nog eens een volledige zak binnen. Zoooo fuckin goed. Ik voel mijn mond nimeer.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog eens een volledige zak binnen. Zoooo fuckin goed. Ik voel mijn mond nimeer.

Not helping
Niets moeten aanpassen. Respect!Ja dat probeer ik, maar ze rammen mij meestal in mijn gat in de eerste ronde.
Ik ben nu wel benieuwd wat ze in de 2e ronde doenNiets moeten aanpassen. Respect!

Heeft de tip gekregen om zelf langs achter te beginnen.Ik ben nu wel benieuwd wat ze in de 2e ronde doen![]()
Ik ben nu wel benieuwd wat ze in de 2e ronde doen![]()
Uit dezelfde bron...Ja, begint het wreckfest pas echt.
Deze nog even vergeten te vermelden ook. Ze zijn toch zorgzaam voor elkaar eh...Nee, want voor uw safety moet ge een minuut na de laatste komen
Ben al 3x gekomen...zo slecht zal...het hier wel niet zijn![]()
Ik trek gewoon af :v
Vergt toch niet veel moeite...
Soms aan de binnenkant. Anders aan de buitenkant. Hangt wat van de leeftijd af.Ge bedoeld dat lipje aan de buitenkant he?
Straks eens proberen
Proficiat!Nieuwe vriendin. Eindelijk kunnen testen en resultaat was echt wel goed. Nog wat oefenen, dus weer een bezigheid voor de zonnige avonden.![]()
Moet je eens twintigers proberen.Bij die broeierige dertigers word ik helemaal loom en heb ik geen fut.
Eerlijk gezegd, elke zaadpot is eigenlijk puur om te genieten.
Trekken is hier ook wel populairDe thread gaat over meer gaat dan enkel komen,
Komen is dan ook een veelvoorkomend resultaat van trekken.Trekken is hier ook wel populair
Sleuren is er dan weer over.Trekken is hier ook wel populair
En ik krijg met moeite een kleintje opwaar steken jullie het allemaal
![]()
Ge kunt er ook schieten door den druk. De vlezekes kapotgeschoten onlangs!